Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaah, jeg VED godt der er OVER en måned til, men hey, der er næsten KUN en måned til!!! Yaaaay!!
Og jeg eeeeeelsker jo julen og derfor ville jeg bare fortælle jer at jeg så småt er ved at pynte op i det lille nye hjem
Ooorh jeg har bare SÅ meget lyst til at sidde og lave guirlander og julehjerter... Der er ellers gået total Kirsten Hyttemeier i mig og jeg er begyndt at bage... Mmmmm... Forleden bagte jeg kanelsnegle (Første gang) de blev rigtig gode, men skal bruge et par forsøg mere hihihi Og igår bagte jeg æbletærte (Også første gang) og den blev også rigtig god
Så nu vil jeg prøve at finde mig en opskrift på nogle gode vaniljekranse og så prøve at bage dem i aften
Jamen.... Ville vel egentlig bare lige sende alle jer dejlige tøser et STORT julekram og lige fortælle lidt om hvordan det går, samt sprede lidt julehygge
JUUUUUUUUUUUUUUL!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihhh jeg ELSKER også jul og som noget nyt i år vil jeg bage småkager og æbleskiver Er spændt på at se om jeg kan finde ud af det
Der er ikke noget bedre end at høre julemusik og lave dekorationer og klippe, klistre julehjerter og stjerner
Glæder mig også til at pynte op og tænde det første lys i adventskalenderen
Og ihh....hvor er det bare hyggeligt med alle de lys udenfor på træer og buske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128