Godmorgen de damer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Mikkelmusen

Idag bliver en dejlig dag :)

Filuca stod op kl. 6.45 for en gangs skyld, i modsætning til de sidste 6-7 måneder hvor det har heddet 4.30-5.30 ca.

Så det kan da kun blive en god dag.

I må i hvert fald alle sammen ha en god dag... (også jer som hvisker-tisker i krogene om det vi andre ikke må høre;) )

(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Loggidut

haaaaaaj hunni og godmorgen...vi hvisker sørme ikke mere end du meget gerne må være med....fang mig på msn senere....

Anmeld

14. marts 2008

Marco2

Godmogen også til dig hunni.

Her har det været en ualmidnelig fantastisk nat. Emily blev natammet kl. 23.30 og så sov hun helt til kl. 6 fik lidt boob, og sov ferefter til kl. 7.15.. najst!!

AG - nu med Emily ved tasterne

Anmeld

14. marts 2008

Sille

Ihh hvor skønt.. man blir et nyt menneske ik... :)

Anmeld

14. marts 2008

Mikkelmusen

Sille... jo det er helt utroligt. Og man er hverken sur eller noget. Dog fik 3 dog lige en "opsang" i telefonen. Men slet ikke som jeg ville ha gjort hvis jeg var blevet vækket kl. 4-5 stykker... :D
Stakkels mennesker i kundeservice :P

Anmeld

14. marts 2008

heaven

hehe...... her stod vi ikke op før 8..45........ men har også været vågen 117 gang i løbet af natten.... god dag.....

kram Jannie

Anmeld

14. marts 2008

Monica

gustav har godt nok sover 12 timer(pler max at sove max 11), men han er monster forkølet, så han har hostet og hostet... Men har heldigvis kun været rigtig vågen et par gange... Men jeg har været der inde nogle gange, få lige at tjekke om lungerne BLEV NEDE...;)

Så, godmorgen, selv om det er lidt sent...

Monica

Anmeld

14. marts 2008

Tikki

god morgen :P Her har vi sgu sovet til kl. 8.30 både baby og jeg....og hun har sovet siden kl. 20.00 i går aftes hele natten uden en lyd. Er bare SÅ udhvilet i dag...og det er fredag...så skønt med weekend.
Solen skinner dog ikke, men det kan den komme til, kan den! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.