Animalia skriver:
Hehe nej lige præcis.. Da du så stod med positiv test havde du så tænkt meget over det alligevel? Hehe.. Fordi jeg tænker ikke sådan voldsomt over det, men lidt hver dag
Hihi..
åh ja det er jeg da ked af
men dejligt det er endt lykkeligt..
det er også dejligt at være forberedt, synes jeg er en af de rigtig dejlige ting ved at være herinde, man ser virkelig nærmest alle tænkelige situationer..
Uh, dagen før min fødselsdag hehe.. Det er en dejlig måned, det er næsten altid vejr til at være ude :-D
Det stenede er faktisk at da jeg blev gravid (da vi aborterede) havde jeg slet ikke spekuleret over det. Det var i en af vores pauser, så det kom MEGET uventet. Men var jo naturligvis absolut velkomment!! Da vi mistede den, gik vi straks i gang med at prøve igen, og jeg blev gravid i 2. forsøg. Og der tænkte jeg MEGET over det... så for mig er status at det ikke gør nogen forskel for at blive gravid eller ej.
Hvis det kan trøste dig. Til gengæld kan psyken så spille én nogle gevaldige puds og skabe masser af falske graviditetstegn.... tarveligt.
Ja, det er rigtigt at det er godt at vide hvad man kan forvente, man skal også bare passe på ikke at blive forskrækket over nogle af skrækhistorierne.
Hvis man læser en masse om sygdomme, er det nemt at blive hypokonder, og det samme må kunne overføres til dette forum. Hvis man læser om alt for meget der kan gå galt, vil man måske også gå og frygte disse ting og tro, der er alt muligt i vejen med én. Men ja, jeg gjorde og gør da det samme som dig, jeg synes også det er rart at være informeret. 
Maj er en fantastisk måned at give liv, jeg er super glad for, det bliver en forårsbaby. Selvom det naturligvis ikke betyder noget, bare den kommer!
Jeg
for jer. 
Anmeld