Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun er så fin og så dygtig! Hun følger sin kurve helt perfekt og er en meget præcis baby Vi er så stolte! Hun vejer 883 g <3
Vi skal afsted hos scanningsjordemoderen d. 20 december hvor vi er i uge 30 <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Hun er så fin og så dygtig! Hun følger sin kurve helt perfekt og er en meget præcis baby Vi er så stolte! Hun vejer 883 g <3 Vi skal afsted hos scanningsjordemoderen d. 20 december hvor vi er i uge 30 <3
Vidunderligt Det er sku første gang jeg ser sådan et billede Det må være en dejlig følelse Held og lykke med den lille
hold kæft et godt billed! Det er jo sådan helt "rigtig" hvor er hun fin..
Rose22 skriver: Vidunderligt Det er sku første gang jeg ser sådan et billede Det må være en dejlig følelse Held og lykke med den lille
Tusind tak vi er også rigtig stolte!
Problembarnet skriver: hold kæft et godt billed! Det er jo sådan helt "rigtig" hvor er hun fin..
Hun er SÅ fin og fik så meget ros!
Det var i 3D-HD, så det er lidt ekstra fint, synes jeg
Mange tak
BabyWish2012 <3 skriver: Hun er SÅ fin og fik så meget ros! Det var i 3D-HD, så det er lidt ekstra fint, synes jeg Mange tak
hvor er det vildt, hvor kan man få taget sådan nogle billeder?
Sikke et flot billede sådan et vil jeg også have taget.... hvor ser hun bare fin ud, og fik da helt tåre i øjene over at det VIRKELIG bare ligner en fœrdig baby, nok fordi jeg er lige så langt henne som dig
Problembarnet skriver: hvor er det vildt, hvor kan man få taget sådan nogle billeder?
De fleste scanningsklinikker udfører 3D scanninger. Vi fik lavet 3D HD hos Lille Københavner. Vi skal afsted d. 20 december i uge 30, hos Scanningsjordemoderen.
blomst84 skriver: Sikke et flot billede sådan et vil jeg også have taget.... hvor ser hun bare fin ud, og fik da helt tåre i øjene over at det VIRKELIG bare ligner en fœrdig baby, nok fordi jeg er lige så langt henne som dig
Jaaaa hun er simpelthen så fin. Vi er så glade for vi tog derind.
BabyWish2012 <3 skriver: De fleste scanningsklinikker udfører 3D scanninger. Vi fik lavet 3D HD hos Lille Københavner. Vi skal afsted d. 20 december i uge 30, hos Scanningsjordemoderen.
har skam fået en 3D skanning, tænkte mere i HD
men mange tak for svaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 39 45 75 00 CVR: 83131128