Kan man undvære fodbold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juni 2009

st

Ja jeg kan, men nogle vil mene absolut nej

Jeg er nu ikke ked af, at vi ikke kan se aftenens kamp. Vi har kun 1 og tv2, så det giver sine naturlige begrænsninger.
Heldigvis er Jeppe heller ikke fodbold-nørd, så vi kan sagtens blive enige om at lave så mange andre dejlige ting sådan en aften.

Nå men en tur i Blocken og se hvad de har. Ikke dårligt. Nogle der har set rejsen til Saturn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

3rollinger

Ja, mine muligheder er om muligt endnu mere begraensede end dine

Men jeg ser faktisk kampen paa en hjemmeside hvor man kan spille paa hvem der vinder og hvem der foerst laver hjoerne osv osv. En min kaere mand har fundet. For det er skisme ikke nemt at se paa nettet. Men det er paa en ca 7x7 cm skaerm, saa jeg er ikke 100% koncentreret.

Men jeg synes det er meget hyggeligt at foelge med. Selvom jeg ikke kender nogen af spillerne efterhaanden. Jo, Martin Joergensen var der vist ogsaa for 10 aar siden.

Vi har ikke vudnet over Sverige siden '96 saa det er jo ekstra spaendende naar vi foerer allerede

For nu at svare paa dit spoergsmaal, saa kan jeg godt undvaere. Har undvaeret maaaange kampe efterhaanden, men det er nu hyggeligt.

Knus
st

Anmeld

6. juni 2009

st

Hej søde st, dejligt du er her igen.

Jamen min intelligente Jeppe fandt dog også et sted på nettet, hvor han kunne fikse noget satelit tv, så vi havde lampen på skærmen, men blev hurtigt fanget af DR 2's tema aften om danskernes sexliv. Meget interessant faktisk. Der var i sær et par her til sidst, på 75 og 79 år, som galdeligt fortalte om hvor glade de var for hinanden, og ikke holdte igen med at fortælle omd eres sexliv. Så er det lige man kigegr på hinanden, og siger: Man kan da kun øsnke at man selv er så viril og "glad" for sin partner til den tid. Det giver altså en enestående varm følelse indeni, når man ser to så gamle mennesker være så nyforelskede. Det er dejligt. De var så for øvrigt og blevet gift indenfor de seneste år, men alligevel.

Nå en sikke sådan en fodbold tåd kan udvikle sig. :-)

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.