Woow!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Musse21

Ja da jeg havde været i bad stod jeg lige og kiggede i spejlet og hold nu op mine bryster er vokset dejligt.. Men det er mine brystvorter så sandelig også!!!

Er jeres også det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

PeruBaby

Jep, til mandens store glæde er Dolly Parton looket også ved at indtræffe her. Han må nyde det så længe han kan, for når først bebsi er født kan han lige vove på at røre dem. Det kunne jeg i hvert fald slet ikke have efter min datter blev født. Bryster var kun til baby.

Her er brystvorterne både vokset og blivet mørkere... ens bryster bliver allerede anderledes af de hormonelle forandringer under graviditeten - men det bliver ikke nødvendigvis "værre" af at amme.

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

Musse21 skriver:

Ja da jeg havde været i bad stod jeg lige og kiggede i spejlet og hold nu op mine bryster er vokset dejligt.. Men det er mine brystvorter så sandelig også!!!

Er jeres også det?

Hejsa,

Mine bryster vejer ca. 10 kg hver... og det er godt nok belastende, suk! Sådan var det også sidst. Men hey....det er jo en af de ting, der følger med :-)

Så JA...jeg må sige, at mine er vokset uhyggeligt meget selv den sidste uge. JEg er nu 17+2.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.