Så köbelystne piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2008

Truttenberg

Og tak for den :)) Ja, man skal nok väre glad for 70 ´erne for at kunne lide töjet :))

Hej Camilla..

Du efterlyste vores mening.. Jeg synes det er flot, men ikke lige min stil, men din kollektion/del af fra 2006 er lige mig:)

Qnus Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

st

Ja man skulle have haft en datter. Dit tøj er specielt men lækkert Trut.
Synes det er flot.
st

Anmeld

9. januar 2008

Truttenberg

Tak st :)) *Mangler kramme smiley* ;)

Anmeld

9. januar 2008

HelenaS

Det er SÅ flot!!! Har sådan lyst til at købe slå ommerne, men Ida Maj hiver dem af :@

Jeg har selv den bog du har brugt, men jeg KAN ikke finde ud af at tegne mønstre efter arkene :))

Anmeld

9. januar 2008

Anja :)

Jeg vil da også lige give mit besyv med - synes også dit tøj er super duper fantastisk flot Trut - og så har du jo også altid nogle yndige modeller til at vise tøjet frem ;) - jeg er også super imponeret over, at du kan alt det - jeg kan absolut ikke engang tråde en symaskine :D
Jeg har desværre stadig købeforbud :D, da Anders synes jeg har tendens til at købe alt for meget tøj, men hvad skal man gøre, når man lige får øje på noget, man godt kan lide ikk :D

Til HelenaS: Hvis de slå-om kjoler kan bindes bagpå, kan du så ikke binde dobbeltknude, for så kan hun ikke få dem op - det gjorde/gør jeg med min store datter, for da hun var på Ida Majs alder hev hun dem også af, bare et forslag :)

Knus fra Anja

Anmeld

10. januar 2008

Truttenberg

Hej :)

Tak :)

Nu bruger jeg ikke mönstrene som sådan, men får inspiration til applikationer og patchwork .. Jakkerne har jeg dog derfra ;) Og har ladet mig inspirere til de buede ärmer forneden ;)

Men ja som Anja skriver hvis du binder bagpå og slår en dobbeltknude så kan hun ikke få den op `? :)

Det er SÅ flot!!! Har sådan lyst til at købe slå ommerne, men Ida Maj hiver dem af :@

Jeg har selv den bog du har brugt, men jeg KAN ikke finde ud af at tegne mønstre efter arkene :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.