GODMORGEN -NAT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

bettina

Frederikke har sovet ret godt i nat, men mener jo altså stadig dagen starter kl 5!!!!!!Hader hader hader at stå op ved den tid, min søn gjorde det også altid, han sover nu som 3 årig længe til kl 6 .15. Jeg kan bare ikke få frederikke til at sove længere, selvom hun først kommer i seng 19.30. For fanden det er jo nat program i både fjernsyn og radio. Brok brok brok. Kan jeg score lidt medlidenhed ?:@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Mikkelmusen

Jeps, præcis sådan er det også her, nogen dage endda tidligere. Men hvis det er meget tidligt og før kl. 6 så bliver jeg liggende i min seng. Jeg tager hende over og giver en flaske, og så sover vi lidt igen bagefter. Jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre ved det for vi har prøvet alt synes jeg.

Hun kommer normalt i seng kl 20. Og vi har prøvet kl 21, 22 og tidigere, alle med samme resultat: godmorgen kl. 5.

Og sådan har det bare været de sidste 6-7 måneder... altså næsten helt fra start.

En masse ævl og medlidenhed fra mig (H)

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

nu er jeg lige nysgerrig...får ungerne ikke en flaske til natten?
jeg ved godt vi (hunni) har snakket om det før!

Anmeld

14. marts 2008

Anja

Elias får en flaske kl 19 - og kommer så i seng.

Han får ikke noget igen før morgenmad kl 7. Han vågner oftest ca kl 6 og så ligger vi lige og hyggesnakker i sengen inden vi står op og laver morgenmad.

Så nej, hvis en natflaske er at give ham en når vi selv går i seng. Det har vi ikke gjort de sidste 2½ mdr.

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

ok, det var den flaske jeg mente....hmmm, ja jeg sidder lidt med det omvendte prob...for jeg ville gerne springe den flaske over, men tif vågner sgu efter den nu...så hver aften sidder jeg til klokken 23 - 23.30 og venter på at kan give tøsen den flaske...måske skulle man lanfsomt komme mindre og mindre i den...og sluse hende ud af den???

Anmeld

14. marts 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

ok, det var den flaske jeg mente....hmmm, ja jeg sidder lidt med det omvendte prob...for jeg ville gerne springe den flaske over, men tif vågner sgu efter den nu...så hver aften sidder jeg til klokken 23 - 23.30 og venter på at kan give tøsen den flaske...måske skulle man lanfsomt komme mindre og mindre i den...og sluse hende ud af den???

Hvorfor venter du, Slog?
Hvorfor vækker du hende ikke?
Lyder som en ond mor, men det gjorde vi med Rasmus, inden han sov igennem, altså vækkede ham ca. 23.
Så spiste han dér, istedet for kl. lort om natten.

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

fordi jeg håber hun en dag glemmer det lort....for det er ved at være lidt træls...alle sover undtagen lille mig...suk

Anmeld

14. marts 2008

bettina

Frederikke får godnat flaske og spiser en gang om natten, vil ikke sove efter evt morgenflaske. min sundhedsplejerske anbefaler at lige s stille putte mindre i nat flasken

Anmeld

14. marts 2008

Joan ( Smallie )

Niels bliver lagt i seng mellem 19 og 19.30 og så høre vi ikke mere til ham før kl er 6 nogen gange bliver den 7. Han sover rigtig godt om natten. Og jeg vil sige at det med de spiser om natten nu bare er en vane. Jeg tror da jeg ville prøve om ikke jeg kunne få noget mere mad i hende om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.