Hej alle I dejlige damer herinde. Håber I har haft en skøn dag og får én skøn aften hver og især.
Jeg står i det problem at jeg har fødselsdag snart og skal derfor inviterer gæster. Jeg vil rigtig rigtig gerne invitere mine to faster med deres børn og mine onkler, men skal jeg være ærlig så orker jeg det ikke for føler ikke jeg bliver respekteret. Deres børn er så voldsomme, høre ikke efter når du siger noget og der skal så meget til før at forældrene selv skær igennem. Jeg troede det måske var ovre for de bliver ældre, men sidste måned var jeg til fødselsdag hos min farmor til hendes fødselsdag hvor de også var med deres børn, og hold da op, de er så van til og må alt så respekteret bliver man ikke bare lige. Min farmor sagde så mange gange stop og de kan lige sige stop, men tager ikke fat i børnene, rejser sig først når de græder næsten..
Jeg orker bare næsten ikke at invitere dem med, for syntes det er alt for meget. Men, min faster har lige inviteret mig til fødselsdag ugen efter min, så føler mig forpligtiget til at invitere dem! Jeg er nået til det sted at jeg bare tænker at de bliver inviteret og håber at de ikke kan komme. Jeg har en lille hund som børnene ikke forstår skal gå på gulvet og vil bare slappe af og være glad til min fødselsdag. Kan man sige det, hvordan, hvad havde I gjort? 
Anmeld