småkagebaning og meget andet (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Kay

først er der Elnas fine Movember gylpe-skæg

og her efter et par billeder af vores årlige traditionsrige vaniljekranse bagning hvor hele familien samles og kvinderne bager vaniliekranse til den store guldmedalje....

og Elna skulle selvfølgelig være med  hun sidder på skødet af hendes tante der fint hjælper med at trygge enderne sammen... og dem med meget flad samling og fine små finger aftryg er så Elnas

og så mange vaniljekranse blev det til i år gufle gufle

så har hun fået en fin uro til over sengen... der spiller musik... den kigger hun på... tror hun sys den er spændende

og så er det jo aldrig for tidligt at begynde at læse... Elna er i altfald startet og det ser noget så sødt ud

og så lige et par billeder af det fine godnat smil fra i går

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Tulle28

Neeeeeej hvor er hun da bare helt igennem bedårende Og sikke en masse lækre vanillekranse! Det tror jeg også jeg vil bage i weekenden

Anmeld

23. november 2012

Kay

Tulle28 skriver:

Neeeeeej hvor er hun da bare helt igennem bedårende Og sikke en masse lækre vanillekranse! Det tror jeg også jeg vil bage i weekenden

ja hun er... en skøn men bestemt lille dame  og jeg vil sige de vaniljekranse smager sååå godt... vi har allerede tømt en kagedåse fuld... med lidt hjælp fra min mødre gruppe

Anmeld

23. november 2012

fairlady

dejligt med julebagning. Sikke en skøn lille dame. hun ser bare glad og tilfreds ud. og hvor er hun bare dygtig til at ligge på maven

Anmeld

24. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlige hygge billeder! 

Har du en lækker opskrift på de vaniliekrase og en nem fremgangs måde? Vh stine

Anmeld

24. november 2012

Kay

fairlady skriver:

dejligt med julebagning. Sikke en skøn lille dame. hun ser bare glad og tilfreds ud. og hvor er hun bare dygtig til at ligge på maven

ja de første par minutter på maven er begynt at gå godt... hvis ik hun ruller men der efter bliver hun meget sur

Anmeld

24. november 2012

Kay

StineW79 skriver:

Dejlige hygge billeder! 

Har du en lækker opskrift på de vaniliekrase og en nem fremgangs måde? Vh stine

nej... ik endnu... det er sådan en der går i arv... så min mor har den nu... hun laver den dagen før de skal bages... så jeg ser altid kun det "færdige" resultat... men der er vist nok utrolig meget smør i

fremgangs måde efter dejen har stået på køl et døgns tid er at man tager et stykke dej ud af gangen og køre det igennem en gamnmeldags kødhakker... sådan en i meltal spendt fast på bordplanden med dreje håndtag  og så bruger vi den mindste stjerne "udgang" da vi sys den er pænest... og så er det bare at proppe dej i, dreje og samle kransene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.