Andet besøg hos... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Bella89

PeruBaby skriver:

Tillykke med at det hele gik godt

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Bella89

bubba skriver:

TROR jeg mærker bobler, synes det er ret tydeligt, men min læge mener ikke at jeg burde kunne mærke noget endnu.. Men det mener jeg nu selv at jeg kan. Mærkede det for første gang i lørdags.. Glæder mig til at jeg er mere sikker i hvad der er spark :-)

det er jeg nu også ret sikker på du kan jeg mærket mine på næsten samme tid som dig første gang
det er en skøn følelse

Anmeld

22. november 2012

Bella89

bubba skriver:

Det synes jeg altså også lyder mærkeligt.. Den første plejer at ligge mellem uge 13-15

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

det lyder bare dejligt! jeg har slet ikke været afsted til første endnu :p

Jeg tror Skejby har travlt, jeg skal til mit første når jeg er 19+3...

Men jeg synes jeg læser om ret mange, hvor deres andet besøg ligger deromkring!

Til TS

Dejligt at han ligger derinde og hygger sig og det var et godt besøg

Anmeld

22. november 2012

Bella89

tarkoflen skriver:

Til TS

det var da dejligt

Anmeld

22. november 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Til TS

Jeg havde rigtig en tid 18+, men fordi jeg skal gå hos min gamle JM fra uge 28 og derfor skal have første tid hos en anden, kunne jeg først komme ind i uge 24 +

Anmeld

22. november 2012

Frøken J.

bubba skriver:

Det synes jeg altså også lyder mærkeligt.. Den første plejer at ligge mellem uge 13-15

Jeg havde rigtig en tid 18+, men fordi jeg skal gå hos min gamle JM fra uge 28 og derfor skal have første tid hos en anden, kunne jeg først komme ind i uge 24 +

Bortset fra det, er de begyndt at ligge senere end det, i hvert fald for 2. gangs pga. besparelser. Første gang var jeg afsted 16+ første gang..

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Jeg kan godt huske, alt det bøvl du havde, fordi de troede at hun startede før hun gjorde!

Jeg synes det er lidt sent, når jeg er 1. gangs, men altså sådan er det jo

Anmeld

22. november 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Jeg kan godt huske, alt det bøvl du havde, fordi de troede at hun startede før hun gjorde!

Jeg synes det er lidt sent, når jeg er 1. gangs, men altså sådan er det jo

Hvis det er nogen trøst, er det ikke fordi man får det vilde at vide første gang. Det er egentlig lidt som første lægebesøg, og så får du en masse brochurer. Hvis du er heldig måler de hjertelyd, men det er vist mere undtagelsen end reglen :-) Så det er alligevel først 2. gang det bliver "sjovt" :-)

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Hvis det er nogen trøst, er det ikke fordi man får det vilde at vide første gang. Det er egentlig lidt som første lægebesøg, og så får du en masse brochurer. Hvis du er heldig måler de hjertelyd, men det er vist mere undtagelsen end reglen :-) Så det er alligevel først 2. gang det bliver "sjovt" :-)

Ok, så er det måske bedre, at kæresten kommer med anden gang? Han kan nemlig ikke første gang... Men hvis det mest er udlevering af brochurer, så kan han jo bare læse dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.