Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.212 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. november 2012

bubba

Har I lyst til at vi laver en facebookgruppe.? Og i så falbiler der nogen der vil stå for den.? ville gerne, men jeg bruger iPad og der kan man åbenbart ikke få lov til at lave grupper eller events

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Michellabr

Det kunne være hyggeligt  

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

bubba skriver:

Har I lyst til at vi laver en facebookgruppe.? Og i så falbiler der nogen der vil stå for den.? ville gerne, men jeg bruger iPad og der kan man åbenbart ikke få lov til at lave grupper eller events

Jo det kan vi da godt.. Skal jeg oprette den? Og skal den være hemmelig eller åben?

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

bubba skriver:

Jeg har oprettet den nu Den hedder April '13 - VEd ikke om du kan søge efter den og anmode. Hvis det ikke virker så tilføj mig som ven så tilføjer jeg.. Janne Topping. Men prøv det andet først

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Det kunne være hyggeligt  

Jeg har oprettet den nu Den hedder April '13 - VEd ikke om du kan søge efter den og anmode. Hvis det ikke virker så tilføj mig som ven så tilføjer jeg.. Men prøv det andet først

Anmeld

24. november 2012

bubba

Frøken J. skriver:

Jeg har oprettet den nu Den hedder April '13 - VEd ikke om du kan søge efter den og anmode. Hvis det ikke virker så tilføj mig som ven så tilføjer jeg.. Janne Topping. Men prøv det andet først

jeg kan ikke finde den, så du er tilføjet nu.. Vil du add'e mig - Trine Damsgaard

Anmeld

24. november 2012

Frøken J.

bubba skriver:

jeg kan ikke finde den, så du er tilføjet nu.. Vil du add'e mig - Trine Damsgaard

Så er du med

Anmeld

24. november 2012

Tulle83

Frøken J. skriver:

Jeg kan heller ikke finde den.

Opret mig gerne - Liva Skov Mortensen

Anmeld

24. november 2012

Karina84

Jeg kan heller ikke finde gruppen, men i maa gerne tilføje mig Karina Lilledal Sørensen

Anmeld

24. november 2012

Frøken J.

Tulle83 skriver:

Jeg kan heller ikke finde den.

Opret mig gerne - Liva Skov Mortensen

Jeg kan ikke tilføje dig uden at være facebookvenner med dig, og jeg kan ikke finde dig derinde, så vil du tilføje mig? Janne Topping. Du kan altid slette mig igen, når du er med i gruppen hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.