Blive brun i solarie når man har krid hvid hud?og strækmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.292 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er helt hvid, nærmest gennemsigtig  og det ser ikke særlig sundt ud. Da jeg skulle føde spurgte lægerne til at jeg så, så syg og bleg ud efter nogle dage 

Så nu har jeg bestemt mig for at få en flot brun hud, men jeg har jo spøgelseshud og MANGE strækmærker på maven og lår og nogle på brysterne.....

hvordan starter jeg op i solarie? skal jeg dække strækmærkerne? hvor længe skal jeg tage, og hvor mange gange skal man gøre det før man ser resultat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

tweety2060

Solarium skal jeg ikke udtale mig om.. men hvad med selvbruner??

Anmeld

20. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg er helt hvid, nærmest gennemsigtig  og det ser ikke særlig sundt ud. Da jeg skulle føde spurgte lægerne til at jeg så, så syg og bleg ud efter nogle dage 

Så nu har jeg bestemt mig for at få en flot brun hud, men jeg har jo spøgelseshud og MANGE strækmærker på maven og lår og nogle på brysterne.....

hvordan starter jeg op i solarie? skal jeg dække strækmærkerne? hvor længe skal jeg tage, og hvor mange gange skal man gøre det før man ser resultat?

Kan du blive brun om sommeren? Eller bliver du rød? Hvis du bliver forbrændt, falder farven så af igen sammen med rødmen?

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Kan du blive brun om sommeren? Eller bliver du rød? Hvis du bliver forbrændt, falder farven så af igen sammen med rødmen?

ja det gør den

Anmeld

22. november 2012

M (:

ja det gør den

Så tror jeg du skal overveje selvbruner frem for solarie..

Anmeld

22. november 2012

dorthemus

Jeg sir også selvbruner. Ville aldrig selv vælge solarie og slet ikke ned en så sart hud som du beskriver.

Jeg bruger selv EasySun servietter. Dødnemt, men brug handsker og når du så er færdig med krop og ansigt så brug de brugte servietter til håndryggene, så indgår du at få for meget farve på hænderne

Jeg brugte selv en serviet til hvert ben og en serviet til begge arme, og så en til ryg og ansigt...fire ialt

Anmeld

22. november 2012

come2

Anonym skriver:

spray tan ville jeg prøve hvis jeg var dig *

Anmeld

22. november 2012

LRJ

Ville os helt klart tage spray tan og så få det gjort hvor der er en der sprayer dig, for maskiner der spraytaner der kan resultatet nemlig godt blive orange, hvor imod når det er en person der gør det så bliver du brun

Anmeld

22. november 2012

hekran

Anonym skriver:

Har du overvejet, at du har en hudtype, der ikke skal være brun? Jeg er også meget lys i huden. Jeg er rødhåret og har fregner, og medmindre jeg bruger solcreme om sommeren bliver jeg brændt.

Jeg ville aldrig råde dig til at bruge solarie. Troede faktisk, at de var på vej ud. Men hvis du vælger det, så husk at bruge solcreme. Du ønsker ikke at blive skoldet! Desuden skal du nok starte med 8 min og ikke skrue den op på 12-15 min. Det ville være for dumt.

Dog hælder jeg mest til, at selvbruner bille være den bedste mulighed for dig. Den ville ikke skade din i forvejen sarte hud.

Jeg har valgt at forlige mig med min hud. Jeg bliver solbrun om sommeren (stille og roligt) og det er det.

Man skal jo passe på sin hud, og man er skabt som man er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.