Anonym skriver:
Jeg er helt hvid, nærmest gennemsigtig
og det ser ikke særlig sundt ud. Da jeg skulle føde spurgte lægerne til at jeg så, så syg og bleg ud efter nogle dage 
Så nu har jeg bestemt mig for at få en flot brun hud, men jeg har jo spøgelseshud og MANGE strækmærker på maven og lår og nogle på brysterne.....
hvordan starter jeg op i solarie? skal jeg dække strækmærkerne? hvor længe skal jeg tage, og hvor mange gange skal man gøre det før man ser resultat?

Har du overvejet, at du har en hudtype, der ikke skal være brun? Jeg er også meget lys i huden. Jeg er rødhåret og har fregner, og medmindre jeg bruger solcreme om sommeren bliver jeg brændt.
Jeg ville aldrig råde dig til at bruge solarie. Troede faktisk, at de var på vej ud. Men hvis du vælger det, så husk at bruge solcreme. Du ønsker ikke at blive skoldet! Desuden skal du nok starte med 8 min og ikke skrue den op på 12-15 min. Det ville være for dumt.
Dog hælder jeg mest til, at selvbruner bille være den bedste mulighed for dig. Den ville ikke skade din i forvejen sarte hud.
Jeg har valgt at forlige mig med min hud. Jeg bliver solbrun om sommeren (stille og roligt) og det er det.
Man skal jo passe på sin hud, og man er skabt som man er 
Anmeld