Nf update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2012

henh01

Hejsa

Så fik jeg endelig - efter et uheldigt forsøg på at blive scannet igår - en vellykket scanning.

I dag fik jeg risikotallet 1:1868 hvilket må siges at være rigtig fint.I går var tallet helt nede på 1:295 - og jeg var meget svær at scanne pga navlesnorren osv.

I dag da vi mødte op på Roskilde sygehus blev vi mødt af en overlæge og en læge studerende - hun scannede også både indvendigt og udvendigt og fik nogle rigtig gode målinger.

Inden vi forlod brisken sagde hun at vi godt kunne sparer kønsscanningen væk, fordi vi skulle have os en lille pige. Vi forlod sygehuset glade, lykkelige og yderst afslappende

Ny termin d 27. maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Hejsa

Så fik jeg endelig - efter et uheldigt forsøg på at blive scannet igår - en vellykket scanning.

I dag fik jeg risikotallet 1:1868 hvilket må siges at være rigtig fint.I går var tallet helt nede på 1:295 - og jeg var meget svær at scanne pga navlesnorren osv.

I dag da vi mødte op på Roskilde sygehus blev vi mødt af en overlæge og en læge studerende - hun scannede også både indvendigt og udvendigt og fik nogle rigtig gode målinger.

Inden vi forlod brisken sagde hun at vi godt kunne sparer kønsscanningen væk, fordi vi skulle have os en lille pige. Vi forlod sygehuset glade, lykkelige og yderst afslappende

Ny termin d 27. maj.

åh DET var godt!!!

og tillykke med den lille pige

Anmeld

20. november 2012

henh01

FrkZier skriver:

åh DET var godt!!!

og tillykke med den lille pige

Tusind tak.. Vi er i hvert fald meget lettet nu

Anmeld

21. november 2012

PeruBaby

Tillykke, hvor er det skønt for jer.

Anmeld

21. november 2012

henh01

PeruBaby skriver:

Tillykke, hvor er det skønt for jer.

Tak. Vi er i hvert fald meget lykkelige og lettet

Har du været til NF?

Anmeld

21. november 2012

PeruBaby

henh01 skriver:

Tak. Vi er i hvert fald meget lykkelige og lettet

Har du været til NF?

Ja, jeg var allerede afsted for en månedstid siden Vi fik også nogle "gode" risikotal med hjem, så det var skønt. Så nu venter vi bare på MD scanningen, som vi sikkert skal til i midten af december... så der er jo ikke så længe til. Glæder os til at se vores lille (vist nok) pige igen

Anmeld

22. november 2012

henh01

PeruBaby skriver:

Ja, jeg var allerede afsted for en månedstid siden Vi fik også nogle "gode" risikotal med hjem, så det var skønt. Så nu venter vi bare på MD scanningen, som vi sikkert skal til i midten af december... så der er jo ikke så længe til. Glæder os til at se vores lille (vist nok) pige igen

Fik I også kønnet af vide til NF?

Anmeld

22. november 2012

PeruBaby

henh01 skriver:

Fik I også kønnet af vide til NF?

Well... jeg var 11+5, da jeg var til NF og spurgte i den forbindelse lægen om det så ikke var næste gang vi kunne se kønnet. Hertil svarede han at han allerede med 90% sikkerhed kunne sige at vi skulle have endnu en lille pige. Det er som sagt ikke 100%, men vi får det be- eller afkræftet ved MD-scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.