hjælp tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. november 2012

twinny

Hej tøser. der har lige været en debat om søvn og sovetider.

I har dælme nogle nemme børn.

Drengene står op 7.30 og sover igen ca kl 12 til 13 eller 13.30.

også løber de bare rundt til kl 22-22.30, mor og far er ved at stille træskoene. jeg er så træt.

Vi har prøvet alt....  1000 vilde heste kan ikke få dem til at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

L&V

twinny skriver:

også løber de bare rundt til kl 22-22.30, mor og far er ved at stille træskoene. jeg er så træt.

Fy for pokker da... Er de bare ikke trætte eller bare ikke til at få til at sove

Anmeld

20. november 2012

twinny

Månsson skriver:

Fy for pokker da... Er de bare ikke trætte eller bare ikke til at få til at sove

nogen dage er de ikke trætte andre dage vil de bare ikke sove.

Når de bliver lagt, vi har prøvet alle muligheder, så i armen i stuen, på deres værelse i deres egen seng og i vores seng. Så laver de banan baby og skriger som sindsyge, indtil de får lov til at komme ned og løbe rundt på væggene.

Og jeg er pænt træt af, jeg ikke har 10 min for mig selv.  

Anmeld

20. november 2012

L&V

twinny skriver:

nogen dage er de ikke trætte andre dage vil de bare ikke sove.

Når de bliver lagt, vi har prøvet alle muligheder, så i armen i stuen, på deres værelse i deres egen seng og i vores seng. Så laver de banan baby og skriger som sindsyge, indtil de får lov til at komme ned og løbe rundt på væggene.

Og jeg er pænt træt af, jeg ikke har 10 min for mig selv.  

Nu kommer jeg bare lige med alt hva jeg kan drysse ud af ærmet som i sikkert har prøvet men here goes..

Når i kommer hjem så ud at lege med dem så de kan bruge den sidste krudt.

Tidlig aftensmad, bad, hyggelig aften rutine (læse, synge hva man ny er til) også go nat..

Hva med at prøve og sidde på deres værelse og lade den være gale hvis det "bare" er fordi de ikke gider??

Vi har lige været igennem det med laura og det tog 4 rigtig slemme dage og nu sidder/ligger hun bare og snakker sig selv i søvne..

Jeg sad uden for hendes dør så hun ku se mig også saaang jeg alt hva jeg har lært og hun var pisse gal og skreg men kun fordi hun var gal ik ked af det.. Hun var nemlig svært glad ved at falde i søvn i vores arme og nogle dage tog det 2timer at få hende til at sove og det ku jeg bare heller ik mere.

Anmeld

20. november 2012

HeidiØ

twinny skriver:

pyyyha ja, det lyder ikke rart!! Jeg har simpelthen ingen råd, kun en krammer

William er UMULIG at lægge for tiden også - så vi er simpelthen nød til at sidde inde på hans værelse (bare være der) indtil han falder i søvn, det har vi aldrig skullet før! :/

Så bare det bare er en periode, det er bare så vigtigt med den der alene tid.. pyha!

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

Hooold da op det var sent 

Hvad tid kommer drengene hjem fra vuggestue/dagpleje og hvad tid spiser i? Og hvad laver i, når de kommer hjem?

Har det stået på længe, eller er det nyt? (kan i udelukke 55 og 64 ugers springet?)

Har i evt prøvet at rykke deres døgn en smule ad gangen? Her tænker jeg at lægge dem et kvarter tidligere dag for dag evt  

Ellers er der muligheden, at de simpelthen ikke har brug for deres middagslur? Eller måske blot ½-1 time? Evt. tidligere?

Tænker bare højt, ikk hehe.

Anmeld

20. november 2012

twinny

Månsson skriver:

Nu kommer jeg bare lige med alt hva jeg kan drysse ud af ærmet som i sikkert har prøvet men here goes..

Når i kommer hjem så ud at lege med dem så de kan bruge den sidste krudt.

Tidlig aftensmad, bad, hyggelig aften rutine (læse, synge hva man ny er til) også go nat..

Hva med at prøve og sidde på deres værelse og lade den være gale hvis det "bare" er fordi de ikke gider??

Vi har lige været igennem det med laura og det tog 4 rigtig slemme dage og nu sidder/ligger hun bare og snakker sig selv i søvne..

Jeg sad uden for hendes dør så hun ku se mig også saaang jeg alt hva jeg har lært og hun var pisse gal og skreg men kun fordi hun var gal ik ked af det.. Hun var nemlig svært glad ved at falde i søvn i vores arme og nogle dage tog det 2timer at få hende til at sove og det ku jeg bare heller ik mere.

Åhhh ja jeg kan bruge, men de vil ikke engang sove i vores arme. Idag hed den 22.15...
Vi har prøvet at være ude og brænde krudt af. Det kan være jeg bare børn med ild bag i.

Anmeld

20. november 2012

twinny

HeidiØ skriver:

pyyyha ja, det lyder ikke rart!! Jeg har simpelthen ingen råd, kun en krammer

William er UMULIG at lægge for tiden også - så vi er simpelthen nød til at sidde inde på hans værelse (bare være der) indtil han falder i søvn, det har vi aldrig skullet før! :/

Så bare det bare er en periode, det er bare så vigtigt med den der alene tid.. pyha!

Tak søde. Havde jeg brug for. :-)

Anmeld

20. november 2012

L&V

twinny skriver:

Åhhh ja jeg kan bruge, men de vil ikke engang sove i vores arme. Idag hed den 22.15...
Vi har prøvet at være ude og brænde krudt af. Det kan være jeg bare børn med ild bag i.

For filen da.. Kan de ikke os gejle hinanden helt vild op??

Anmeld

20. november 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Hooold da op det var sent 

Hvad tid kommer drengene hjem fra vuggestue/dagpleje og hvad tid spiser i? Og hvad laver i, når de kommer hjem?

Har det stået på længe, eller er det nyt? (kan i udelukke 55 og 64 ugers springet?)

Har i evt prøvet at rykke deres døgn en smule ad gangen? Her tænker jeg at lægge dem et kvarter tidligere dag for dag evt  

Ellers er der muligheden, at de simpelthen ikke har brug for deres middagslur? Eller måske blot ½-1 time? Evt. tidligere?

Tænker bare højt, ikk hehe.

Vi har hjemme mellem 2 og 3 fra vs. Vi spiser 17.15-17.30... vi leger både ude og inde. Vi kan også tage ned og handle, så sidder de i vognen og hygger.

Nej det har været 3-4 uger.

Ja det synes jeg, men det hjælper ikke overhovedet. men vi kan prøve igen.
Åhhh jeg synes det er meget tidligt at de ikke skal have middagslur. Og nede i vs vil de ikke vække Børnene. Men vi kan prøve herhjemme. . :-)

Jeg har prøvet at vække dem tidligere for at rykke det lidt. Og det hjælp bare slet slet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.