vis mig gerne jeres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2012

twinny

Legetelt eller borg. fordele og ulemper, pris osv.

Vi har overvejet at købe et til drengene, men andre ikke hvad vi er ude i.
Så vil jeg blive meget glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Mor til Mike

Vi har et ala det her.. Bare med 2 tårne og i orange/brunt (ridder agtigt..) Det super hyggeligt, og min søn er glad for at slæbe alle sine ting med derind .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2012

twinny

E. Riber skriver:

Vi har et ala det her.. Bare med 2 tårne og i orange/brunt (ridder agtigt..) Det super hyggeligt, og min søn er glad for at slæbe alle sine ting med derind .. 

med to tårne? har du et link til hvor i har købt det? det er super fint.

Anmeld

20. november 2012

Mor til Mike

twinny skriver:

med to tårne? har du et link til hvor i har købt det? det er super fint.

Har jeg desværre ikke. Det var en før-fødsels gave jeg fik af min mor, så jeg har ingen idé om hvor det er købt..

Anmeld

20. november 2012

twinny

E. Riber skriver:

Har jeg desværre ikke. Det var en før-fødsels gave jeg fik af min mor, så jeg har ingen idé om hvor det er købt..

øv. jeg vil også have et med to tårne. hihi.

Anmeld

20. november 2012

sne190810

Jeg har Boobles hulen, men den kan jeg altså ikke anbefale særlig meget ......

Den står ikke særlig godt fast på gulvet, den er rigtig nem at rykke rundt. Det fandt min datter hurtigt ud af, så det gjorde hun indtil hun faldt (altså nærmest løb inde i selve hulen) for så at skraldgrine fordi hulen væltede Det resulterede i at mange af de dutter som skal holde den sammen er faldet af/knækket osv.

Jeg er SÅ evig glad for jeg ikke har betalt fuld pris (mener det er 1100kr) men lige under halv pris. For øv en skuffelse! Også mest fordi jeg troede den var en del mere robust og bedre materiale.

Anmeld

20. november 2012

twinny

sne190810 skriver:

Jeg har Boobles hulen, men den kan jeg altså ikke anbefale særlig meget ......

Den står ikke særlig godt fast på gulvet, den er rigtig nem at rykke rundt. Det fandt min datter hurtigt ud af, så det gjorde hun indtil hun faldt (altså nærmest løb inde i selve hulen) for så at skraldgrine fordi hulen væltede Det resulterede i at mange af de dutter som skal holde den sammen er faldet af/knækket osv.

Jeg er SÅ evig glad for jeg ikke har betalt fuld pris (mener det er 1100kr) men lige under halv pris. For øv en skuffelse! Også mest fordi jeg troede den var en del mere robust og bedre materiale.

bum bum. tak for infoen. For havde nemlig overvejet at købe dem. Men Det bliver ikke den. Vi har to VILDbasser, så det er nok en dårlig ide.

Anmeld

20. november 2012

sne190810

twinny skriver:

bum bum. tak for infoen. For havde nemlig overvejet at købe dem. Men Det bliver ikke den. Vi har to VILDbasser, så det er nok en dårlig ide.

Nej, tænkte nemlig dine drenge var nogle vildbasser

FOr det er mange, alt for mange, penge for et telt som ikke kan stå imod børns (vilde) lege.

Har Ikea ikke nogle gode nogle til en fair pris?

Anmeld

20. november 2012

Camilla..

Vi har haft lidt forskellige.

Men, vi købte på et tidspunkt et i føtex hvor der var to telte og en tunnel imellem dem

Ligesom det her
http://cdon.dk/leget%C3%B8j/scanditoy-legetelt-3-i -et-14921502

Det har vi været rigtig glade for, fordi man kunne lave det om som man ville.

Anmeld

20. november 2012

twinny

sne190810 skriver:

Nej, tænkte nemlig dine drenge var nogle vildbasser

FOr det er mange, alt for mange, penge for et telt som ikke kan stå imod børns (vilde) lege.

Har Ikea ikke nogle gode nogle til en fair pris?

Ja, herhjemme bliver der løbet på væggene.

Ihhh jo tak for det. Det har de og en tunnel. Sådan var vi nemlig også på udkig efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.