Puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2012

AnthonsMor

Hej damer!

Jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med Brios væghængte puslebord, både positive og negative, og hvordan i anvendte det, altså med eller uden kommode under til tøj osv.

Jeg har nemlig anskaffet mig sådan et, utrolig billigt, brugt, men overvejer om det er bedre med et rigtig puslebord, også bruge det til tøj også evt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Hej damer!

Jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med Brios væghængte puslebord, både positive og negative, og hvordan i anvendte det, altså med eller uden kommode under til tøj osv.

Jeg har nemlig anskaffet mig sådan et, utrolig billigt, brugt, men overvejer om det er bedre med et rigtig puslebord, også bruge det til tøj også evt..

Jeg kigger lige med

Vi har også overvejet et væghængt puslebord. Synes det er super smart at de bare kan lukkes og så fylder de ingen ting. Men jeg er også lidt nervøs for, om vi komme til at mangle plads i den 

Anmeld

19. november 2012

Faith

Jeg har et på Jonathans værelse. Er rigtig glad for det.

Anmeld

19. november 2012

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Jeg kigger lige med

Vi har også overvejet et væghængt puslebord. Synes det er super smart at de bare kan lukkes og så fylder de ingen ting. Men jeg er også lidt nervøs for, om vi komme til at mangle plads i den 

Det er helt i orden

Anmeld

19. november 2012

AnthonsMor

Faith skriver:

Jeg har et på Jonathans værelse. Er rigtig glad for det.

Hvordan har du så brugt det, hænger det helt for sig selv, eller står der noget under?

Anmeld

21. november 2012

AnthonsMor

Ingen der har sådan et bord????

Anmeld

26. december 2012

AnthonsMor

Er der slet slet slet ingen der kan dele sine erfaringer med mig?

Jeg er totalt på bar bund.. Nu tænker jeg at jeg ligeså godt kan købe et tøjskab, da jeg jo netop valgte det væghængte fordi det var nemmere at skifte ud når han ikke skal pusles mere..

Jeg har brug for lidt hjælp de damer!

Anmeld

29. december 2012

Malthe2010

Vi købte 2 kommoder fra IKEA med 3 skuffer i, stillede dem med ryggen til hinanden og vupti, så havde vi en pusleplads og alt hans tøj m.m. Lige ved hånden :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.