Hvordan går det med jer:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2012

mvg1985

Hej piger, jer der har termin til januar eller deromkring. Hvordan har i det?Hvad har i af gener? Er i trætte, ondt i ben, bækken, bliver i forpustede af at sidde stille? Er jeres mave sunket? Har i hovedpine, hvor meget har i taget på, kvalme?Skriv hvordan i har det.MVG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Stinna1006

mvg1985 skriver:

Hej piger, jer der har termin til januar eller deromkring. Hvordan har i det?Hvad har i af gener? Er i trætte, ondt i ben, bækken, bliver i forpustede af at sidde stille? Er jeres mave sunket? Har i hovedpine, hvor meget har i taget på, kvalme?Skriv hvordan i har det.MVG

Bækkensmerter i den ende side.... Maven vokser godt opad stadig... Og meget livlig bebs ... Men trænger til barsel

Anmeld

19. november 2012

Stinna1006

mvg1985 skriver:

Bækkensmerter i den ende side.... Maven vokser godt opad stadig... Og meget livlig bebs ... Men trænger til barsel

Anmeld

20. november 2012

LauraL

mvg1985 skriver:

Jeg har termin 28. Januar og har det stadig rigtig godt.. Ikk de store gener her, kun lige en nerve der indimellem sætter sig i klemme i den ene Balle.... :-)
Ellers vokser maven med fuld fart og lillemanden derinde er dejlig livlig..
Havde sidste arbejdsdag i fredags da jeg har lidt ferie der skal bruges inden den egentlig barsel.. Så har idag været ude og svømme hvilket klart kan anbefales.. Er så bange for at blive "doven" af at komme hjem og gå, så holder mig igang med lange gåture med hunden, timer i stalden med hesten og så svømning en gang om ugen... :-)

Håber I andre også har det godt, uden alt for mange gener...

Mvh Laura

Anmeld

19. december 2012

Nickoline21

Termin 20 januar

Hmm... en del plukveer (hvor maven bliver helt hård og giver nogle nivende stik i skrævet) men ik noget jeg klager over... 

Har ik kastet op eller haft kvalme siden udgang af 3 mdr. så det er super ) Men har dog taget en del på siden jeg blev gravid med min 2 pige tilbage i 2010, så disse 2 graviditeter tilsammen har givet mig hele 30KG ekstra på sidebenene.... De må af så snart det er slut.

Sover dårligt om natten, så indhenter om dagen ) Ellers har jeg det sgu meget godt

Anmeld

19. december 2012

simone_jacobsen

Har termin den 12. januar - så er i dag 36+4.

Led af voldsomt kvalme de første 4 måneder og gik direkte til kraftig halsbrand. Er efterhånden blevet godt ramt i lænden så dagenes gøremål må blive delt ud over flere dage.

Jeg venter en dreng der for 10 uger siden vejede 12% under gennemsnittet - han har tager for sig af retterne og vejer nu 2-3% over gennemsnittet
Han har sat sig godt fast, og langt nede, i bækkenet allerede, hvilket giver seriøse menstruations ligende smerter/kramper. Har selv en klar idé om, at jeg går noget før termin - og syntes også efterhånden at jeg er klar til det.. Maven er dog ikke sunket endnu og der er heller ikke andre "tegn" på, at han kommer snart!!

Så her bliver der bare ventet

Anmeld

19. december 2012

FruK

Jeg har termin 5/1 - er 37+4 i dag.

Sover ikke så godt og har halsbrand, plukkeveer og en grum tyngefornemmelse nedad på blære mm når jeg går for meget (hvilket tit ikke er ret meget). Men ellers ikke smerter eller noget andet.

Er sluppet for vand i kroppen - so far - og har taget ca 11 kg på.

Lillepigen vender forkert, så vi skal på sygehuset om lidt, hvor de vil prøve at vende hende.

Hun er skønnet til en del under gennemsnittet vægtmæssigt - 2450 g i mandags - men det skulle ikke være noget kritisk, hun ser ud til at have det fint, så hun er bare en lille lille bebs. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.