Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den var desværre god nok. Mine levertal er forhøjet så jeg er nu i medicinsk behandling. Heldigvis er hun 2700 gram så hun kunne i princippet godt komme ud nu men lægen mente at de helst ville vente 2 uger mere. Håber at medicinen virker på kløen. Ellers bliver jeg sindssyg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv altså, det var da en træls beskesd at få, håber medicinen virker så du kan slippe for kløen, fik du din nand med ?
Men jeg må nok indrømme at jeg er lidt misundelig over at du allerede skal føde om 2 uger, det gad jeg dæleme godt
Steinbrenner skriver: Øv altså, det var da en træls beskesd at få, håber medicinen virker så du kan slippe for kløen, fik du din nand med ? Men jeg må nok indrømme at jeg er lidt misundelig over at du allerede skal føde om 2 uger, det gad jeg dæleme godt
Nej han kunne ikke komme med desværre Til gengæld kommer han med fredag da jeg skal derop igen til nyt tjek.
Ja det er også det eneste positive i situationen. At jeg snart har hende i armene
Lullaby skriver: Den var desværre god nok. Mine levertal er forhøjet så jeg er nu i medicinsk behandling. Heldigvis er hun 2700 gram så hun kunne i princippet godt komme ud nu men lægen mente at de helst ville vente 2 uger mere. Håber at medicinen virker på kløen. Ellers bliver jeg sindssyg
FamilenStorm skriver: Æv at du skal have medicin.. Hvornår er det nu din termin er?Dejligt at hun er så stor at hun ville kunne kommme ud, hvis det skulle blive nødvendigt.. Men håber da at hun får lov at hygge sig derinde i 14 dage endnu
Æv at du skal have medicin.. Hvornår er det nu din termin er?Dejligt at hun er så stor at hun ville kunne kommme ud, hvis det skulle blive nødvendigt.. Men håber da at hun får lov at hygge sig derinde i 14 dage endnu
Først den 21. december. Så det ville ikke gøre så meget at skulle igang før.
Lullaby skriver: Først den 21. december. Så det ville ikke gøre så meget at skulle igang før.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128