Har i andre lige så mange plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Tøs85

Er nu 35+5 og har virkelig haft mange plukveer på det sidste.. Får dem konstant og også når jeg bare sidder og ser fjernsyn eller om natten når jeg sover kan jeg vågne af dem. Ved godt det ikke gør noget så længe de ikke gør ondt, synes bare det er lidt vildt.. Får nok ihvertfald 50 om dagen.. Får i også så mange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

VTL

Tror ikke jeg har 50 om dagen, men har også en del i løbet af dagen og har haft det siden uge 25 ca. Der er ikke noget mønster i dem, så er ikke så urolig over det. Er dine regelmæssige?

Anmeld

19. november 2012

Camilla30

Hej Overhovedet ikke... Jeg er 35+3 og har nok sammenlagt haft 10 plukveer i hele graviditeten, så jeg ved knap nok hvordan det føles. Synes de kloge plejer at sige at det er fordi livmoderen øver sig på sammentrækning til fødslen, så måske skal du bare være glad for det? Med mindre de generer de meget naturligvis Hilsner fra Camilla.

Anmeld

19. november 2012

Tøs85

VTL skriver:

Tror ikke jeg har 50 om dagen, men har også en del i løbet af dagen og har haft det siden uge 25 ca. Der er ikke noget mønster i dem, så er ikke så urolig over det. Er dine regelmæssige?

Har også haft mange gennem hele graviditeten men aldrig så mange som nu, men de er ikke regelmæssige så er ikke urolig eller noget, men synes bare det er mange.. Tænker jeg nok hellere må begynde at vaske tøjet og legetøj osv til den lille.. Tænk hvis han kom nu og man slet ikke var klar..

Anmeld

19. november 2012

Miss BananaHammock

Bliver jeres "maver" altid hård under plukveer? Eller kan en plukve også være en følelse af sammentrækning men uden at livmoderen trækker sig sammen og bliver hård?

Anmeld

19. november 2012

Tøs85

Camilla30 skriver:

Hej Overhovedet ikke... Jeg er 35+3 og har nok sammenlagt haft 10 plukveer i hele graviditeten, så jeg ved knap nok hvordan det føles. Synes de kloge plejer at sige at det er fordi livmoderen øver sig på sammentrækning til fødslen, så måske skal du bare være glad for det? Med mindre de generer de meget naturligvis Hilsner fra Camilla.

10 er godt nok ikke meget.. Der har du været heldigt Ja det er livmoderen der øver sig, så det er jo fint nok de kommer.. Men de genere lidt når de er der i 1-2 minutter, for de strammer og maven føles ekstra tung synes jeg..

Anmeld

19. november 2012

Tøs85

Miss BananaHammock skriver:

Bliver jeres "maver" altid hård under plukveer? Eller kan en plukve også være en følelse af sammentrækning men uden at livmoderen trækker sig sammen og bliver hård?

Jeg synes altid min mave bliver stenhård.. Det er den eneste måde jeg har oplevet plukveer på..

Anmeld

19. november 2012

VTL

Tøs85 skriver:

Har også haft mange gennem hele graviditeten men aldrig så mange som nu, men de er ikke regelmæssige så er ikke urolig eller noget, men synes bare det er mange.. Tænker jeg nok hellere må begynde at vaske tøjet og legetøj osv til den lille.. Tænk hvis han kom nu og man slet ikke var klar..

He he god idé  Man kan jo aldrig være for meget på forkant.

Anmeld

19. november 2012

VTL

Miss BananaHammock skriver:

Min bliver altid helt hård og navlen bliver helt flad (den stritter ud lige nu) Og så niver det især forneden i maven.

Anmeld

19. november 2012

Astrid P

Ohh yes, helt vildt mange plukveer de sidste par måneder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.