Tvillingemave 22+0 (vs. maven 14+)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.952 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Miss Church

Vægten siger nu +2kg.

Jeg har lige lagt et billede ind af maven fra uge 14+. Der er sket en del i løbet af de sidste par måneder 

Vi har snart anskaffet os al' det babyudstyr vi skal bruge til at starte med. Sidste nye køb er en tvillinge-kombivogn. Glæder mig til vi skal ud og trille med prinsesserne til foråret  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

M&N

Miss Church skriver:

Vægten siger nu +2kg.

Jeg har lige lagt et billede ind af maven fra uge 14+. Der er sket en del i løbet af de sidste par måneder 

Vi har snart anskaffet os al' det babyudstyr vi skal bruge til at starte med. Sidste nye køb er en tvillinge-kombivogn. Glæder mig til vi skal ud og trille med prinsesserne til foråret  

Hold nu op, du er blevet stor... OG SMUK!  

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Vægten siger nu +2kg.

ja der er godt nok sket en del - men den bliver mere smukkere og smukkere for hvor eneste dag

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Hold nu op, du er blevet stor... OG SMUK!  

Ja  Jeg føler mig efterhånden lidt som en hval hehe. Men det er dejligt med en stor mave 

Mange tak 

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

ja der er godt nok sket en del - men den bliver mere smukkere og smukkere for hvor eneste dag

Ja det må man sige

Årh tusind tak søde!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det må man sige

Årh tusind tak søde!

er ret så misundelig på den mave der

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

er ret så misundelig på den mave der

Ork din skal nok komme efter det

Hvor langt er det du er ved at være?

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ork din skal nok komme efter det

Hvor langt er det du er ved at være?

din bliver nok større end min, i det du gemmer på hele to mirakler

jeg er i 18. uge imorgen synes lige pludselig tiden går stærkt! de der +0'er kommer bare hele tiden

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

din bliver nok større end min, i det du gemmer på hele to mirakler

jeg er i 18. uge imorgen synes lige pludselig tiden går stærkt! de der +0'er kommer bare hele tiden

Ja det gør den nok. Det kunne man hvert fald forestille sig hehe

Ihh så er du også snart halvvejs!  Ja det synes jeg også Tiden går så hurtig, men det brokker jeg mig ikke over 

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det gør den nok. Det kunne man hvert fald forestille sig hehe

Ihh så er du også snart halvvejs!  Ja det synes jeg også Tiden går så hurtig, men det brokker jeg mig ikke over 

hehe mon ikke

det vildt.. synes bare kun det et par uger siden jeg offentliggjorde herinde jeg var gravid - og BUM nu jeg snart halvvejs!
kan bare huske i starten, tiden sneeeeglede sig afsted - men det nu meget dejligt at det begyndt at gå lidt tjept efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.