juni ....babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

vanessa

Hvordan går det med jeres graviditet......?
Kan i holde det ud?
Hvordan ser jeres mave ud nu...?jeg vedlægger lige et billede da jeg var i uge 35+5...

Her går det ....selv om hun er  blevet godt tung at bære rundt på.
Og har fået vand i kroppen....så det ikke så godt.
Hun vejer også 3 kg nu...så hun måtte da gerne komme ud nu.

Håber i alle har det godt....
vanessa 36+3.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Stumpen

Det er da et rigtig godt billede, sikke en fin mave du har

Om dagen har jeg ingen gener overhovedet, men miine ben er ved at drive mig til vanvid så snart jeg kommer i seng om aftenen -så kører de som ind i he¤#"%...

Jeg elsker simpelthen at være gravid og er allerede begyndt at savne at det snart er ovre med at mærke spark og møffen

Jeg skal til jdm i næste uge, så har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor stor den er..

Vi skal flytte i lejlighed 1. juli, men håber på at kunne få nøglen før, så vi i det mindste er flyttet, når baby kommer og så må vi pakke ud efter fødslen...
 Anja 37+0

Anmeld

5. juni 2009

vanessa

Tak.....så må du lige skrive hvad hun vejer når du har været til jordmoder.
Har lige selv overstået en flytning..det var super hårdt for mig, selvom jeg ikke lavet noget....
jeg ønsker dig god vind med din flytning, og husk at slappe af.

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

øøøh vil bare så gerne have ham ud nu, min krop kan bare ikke mere, får veer hele tiden og de bliver bare ikke til mere end en masse smerte...

Har besluttet mig for at ringe til min jordemoder i morgen og bede om at få løsnet hinder, da han næsten står fast nu... det er sådan at jeg ikke skal være bange for hvis vandet går ville han stå helt fast...

Anmeld

7. juni 2009

vanessa

det ikke godt sanne....ja noget skal der gøres....
Pu-ha at få smerterne også der ikke sker noget...det bare noget være møj...og udholdligt for dig...

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

vanessa skriver:

det ikke godt sanne....ja noget skal der gøres....
Pu-ha at få smerterne også der ikke sker noget...det bare noget være møj...og udholdligt for dig...

Ja, er så færdig og jeg sover hele tiden, min højre fød hæver helt vild og nu kan jeg slet ikke få det til at fortage sig som jeg har kunne...

Lillemanden presser rigtig god mod blære så jeg går med konstant smerte og skal tisse hver 15 min...

men kunne godt forstille mig at han kom i nat eller i løbet af i morgen for jeg har så mange veer og smerter lige under maven... (vil helst bare ligge ned)

kæresten er lige blevet sat til at lave mad da jeg gerne vil nå at spise bare lidt hvis det hele skulle gå igang som natten til lørdag hvor det jo ja meget træt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.