Hvad ville I gøre? (Barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. november 2012

M&N

Vi reservede vores barnevogn til prinsesse i forbindelse med vi fandt ud af hvad vi ventede os.

Vi reservede den 1. september og har betalt 500,- i depositum. Det er en limitied edition og de har den derfor ikke længere da den er udgået - så den er svær at få fat i, derfor reservation.

Butikken ligger 5 minutter fra hvor vi bor.

Vi skal give:

7399,- for barnevognen.
1149,- for liften.
649,- for pusletasken. 

Det er 9197,- dog minus de 500,- i reservation skal vi betale 8697,- til februar hvor vi forventer at have vores baby.

Nogle uger efter bestemmer vi os så for at få det sorte uniq-stel i stedet for det grå. Det koster 500,- ekstra så vi skal betale ialt 9197,- til februar.

Nu har vi fundet barnevognen på en hjemmeside, men butikken ligger i Fredericia og vi bor i Roskilde og har ingen bil.

Her koster selve barnevognen inkl. lift og uniq-stel (uden pusletasken) 6495,-.

Jeg har beregnet det vil koste 1195,- tur retur for manden og jeg med toget.

Det koster ca. 218,- pr. vej over broen (med brobizz fritid) hvis vi kører med en ven, men hvad bliver benzinen så? Fra Roskilde til Fredericia? Der er ca. 180 km.

Sparer vi nogle penge hvis vi køber barnevognen derovre når man ligger transporten oveni samt vi ikke får pusletasken med?

Kom gerne med nogle råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

An&Jo

I vil spare omkring 500kr for pusletasken koster så vidt jeg husker mellem 700kr-1000kr

Så jeg ville beholde den reservation i har, da i mister de 500kr i depositum hvis i annullerer handlen

Anmeld

19. november 2012

M&N

An&Jo skriver:

I vil spare omkring 500kr for pusletasken koster så vidt jeg husker mellem 700kr-1000kr

Så jeg ville beholde den reservation i har, da i mister de 500kr i depositum hvis i annullerer handlen

Det ved jeg godt .. De 500,- gør ikke så meget. Nu tænker jeg mere hvad vi kan sparer på barnevognen og transport .. 

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Det ved jeg godt .. De 500,- gør ikke så meget. Nu tænker jeg mere hvad vi kan sparer på barnevognen og transport .. 

Som jeg skrev sparer i omkring 500kr jeg personligt ville ikke spare de penge når turen hen til den anden barnevogn vil være så lang..

Anmeld

19. november 2012

M&N

Som jeg skrev sparer i omkring 500kr jeg personligt ville ikke spare de penge når turen hen til den anden barnevogn vil være så lang..

Vi sparer da ikke kun 500 kr? Vi skal give 9197 her i Roskilde og 6495 i Jylland. Det er ca. 1000- 2000 kr vi sparer med transport.

Anmeld

19. november 2012

merethe

Profilbillede for merethe

hvorfor for i ikke butikken i Fredericia til at sende den som pakke, det vil da være meget billigere

Anmeld

19. november 2012

M&N

merethe skriver:

hvorfor for i ikke butikken i Fredericia til at sende den som pakke, det vil da være meget billigere

Fordi der tydeligt står på hjemmesiden at barnevognen skal afhentes i butikken og ikke sendes

Anmeld

19. november 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Vi sparer da ikke kun 500 kr? Vi skal give 9197 her i Roskilde og 6495 i Jylland. Det er ca. 1000- 2000 kr vi sparer med transport.

Men med pusletasken og det mistede depositum får jeg det ikke til at være så højt..

Men jeg lavede bare lige en hurtig udregning så den kan jo være forkert..

Anmeld

19. november 2012

M&N

An&Jo skriver:

Men med pusletasken og det mistede depositum får jeg det ikke til at være så højt..

Men jeg lavede bare lige en hurtig udregning så den kan jo være forkert..

Okay. Men ellers tak for hjælpen! Jeg må lige få manden til at lave en lidt mere detaljeret udregning af alt det her. 

Anmeld

19. november 2012

GUSO

Hej.. Alt afhængig af hvilken bil i kører i vil jeg tro det koster ca 300 i benzin/diesel plus bro på 436, så ca 750,- så du vil spare ca 800,- kr efter mine beregninger.. 750+500(depositum)+649(Pusletaske)+6495=8394 jeg ville personligt ikke spare de penge, tænk hvis der skulle ske noget med den så i skulle reklamere og over med den i forretningen .. Ja det er nok bare mig...
Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.