Hvor finder vi den bedste pris på City Elite?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2012

bremsop

Hej

Vi er nu endelig ved at have bestemt, at vi skal have en Baby jogger City Elite MEN hvor finder vi den billigst? Er det fra en usper butik i DK, USA, england eller??? Og har I oplevet nogle problemer med at bestille fra udlandet?

Desuden er jeg lidt i tvivl om, hvilket udstyr der er godt at have?? (der findes jo meget - noget nok mere relevant end andet)

Fortæl også gerne om jeres erfaringer med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Elin_Maria

Jeg har lige købt en city elite i ønskebørn inkl. Lift og kørepose til 5300,- Det er garanteret slet ikke billigt, men var vildt glad for den gode service og var helt tryg ved købet. :-)

Anmeld

19. november 2012

lilledittemor

bremsop skriver:

Hej

Vi er nu endelig ved at have bestemt, at vi skal have en Baby jogger City Elite MEN hvor finder vi den billigst? Er det fra en usper butik i DK, USA, england eller??? Og har I oplevet nogle problemer med at bestille fra udlandet?

Desuden er jeg lidt i tvivl om, hvilket udstyr der er godt at have?? (der findes jo meget - noget nok mere relevant end andet)

Fortæl også gerne om jeres erfaringer med den

Tænk på; hvis du køber den fra en hjemmeside fra USA eller England, så hvis der er noget galt med den, eller noget går i stykker, så skal den sikkert sende tilbage for at blive lavet - hvor længe skal man så undvære sin vogn?
Tænk over måske at give lidt mere for den herhjemme i en butik med god service og mulighed for hurtig reparation...

:-)

Anmeld

19. november 2012

bremsop

Det er jo et amerikansk mærke, så ved ikke hvad fx Ønskebørn går ved evt. reperationer?? Ved I det? Ellers var min tanke lidt, at det der var sparet ved køb evt kunne bruges på en reperation eller lign. Kan selvfølgelig godt se, at det så giver det samme. Har samtidig hørt, at der ikke skulle være mange reklamationer på den vogn.

Og til jer der har den - savner i at kunne se barnet? Jeg ville have en, hvor jeg kunne se min datter, men jeg vil gerne have en, som er nem og let at smide i bilen.

Og er der evt. alternativer til city eliten?

Anmeld

19. november 2012

bremsop

Er der slet ikke nogle, som har erfaringer med en city elite???

Anmeld

19. november 2012

bremsop

19. november 2012

bremsop

Ingen der har erfaringer med City Eliten????

Anmeld

20. november 2012

bremsop

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.