Troede sgu lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Astrid P

Pheeew, jeg var nærmest sikker på, at nu gik fødslen så småt i gang i nat - men det lader til, at det bare var nogle lidt hidsige plukveer.

Men heeeele natten har jeg haft bidende plukveer med jævne mellemrum. Jeg tog ikke tid, men vil tro der var omkring 8-10 minutter imellem. Og vi snakker HELE natten... Manner, jeg er træt nu. Der skal vist lige soves lidt på sofaen inden jeg skal hente min datter i børnehaven.

Gad nok vide, hvor mange af den slags nætter, der er i vente. Forhåbentlig var det en engangsforestilling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Miss BananaHammock

Pyh lyder ikke som en fed nat - når det nu ikke ender i fødsels men "bare" var plukveer. Oplevede du det samme med den første? Altså snyde nætter? :0)

Anmeld

19. november 2012

Astrid P

Jeg havde ingen snyde-nætter med min datter, men min fødsel startede med, at der kom småveer, som så blev mere og mere seriøse... Så jeg troede virkelig, at det var nu! Men der har ikke været noget særligt i dag, så det var nok bare en snyde-nat.

Anmeld

19. november 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Jeg havde ingen snyde-nætter med min datter, men min fødsel startede med, at der kom småveer, som så blev mere og mere seriøse... Så jeg troede virkelig, at det var nu! Men der har ikke været noget særligt i dag, så det var nok bare en snyde-nat.

Jeg kommer nok til at føle jeg har mange snyde nætter - fordi jeg ikke ved hvad jeg skal mærke efter og hele tiden kommer til at tænke ... "hmmm er det nu"

Anmeld

20. november 2012

frk andreasen

ed min søn 2 graviditet havde jeg 8 dage med snydeveer ! Kom til fg pga jeg troede min vand sivede hvilken det gjorde. Og jeg var åben 4 cm af de snydeveer fødte .38+3 og første gang i 39+4 ... Nu har jeg haft opstart til fødsel siden i fredags og ret bidende veer i går aftes som osse forsvandt var virkelig øm imave og ben i morges har haft små veer hele dagen i dag så er spændt på om det trækker mere ud.. man kan godt have mange snydeveer som flergangsfødende
Knus Tanja 36+4

Anmeld

20. november 2012

Astrid P

frk andreasen skriver:

ed min søn 2 graviditet havde jeg 8 dage med snydeveer ! Kom til fg pga jeg troede min vand sivede hvilken det gjorde. Og jeg var åben 4 cm af de snydeveer fødte .38+3 og første gang i 39+4 ... Nu har jeg haft opstart til fødsel siden i fredags og ret bidende veer i går aftes som osse forsvandt var virkelig øm imave og ben i morges har haft små veer hele dagen i dag så er spændt på om det trækker mere ud.. man kan godt have mange snydeveer som flergangsfødende
Knus Tanja 36+4

Uhh, det lyder da faktisk rigtig spændende...Gad vide om du bliver den første her fra gruppen som føder?

Jeg håber godt nok ikke jeg skal have 8 dage med snydeveer, så bliver jeg da helt rundtosset af søvnmangel. Heldigvis var natten til i dag helt almindelig...

Anmeld

21. november 2012

FamilenStorm

frk andreasen skriver:

Knus Tanja 36+4

Ihh må jeg lige høre, bliver din mave hård når du har de snydeveer?

Er 2.gangsgravid, og synes også jeg har ve ligne smerter hen over lænden og de kommer også med intervaller, men synes ikke min mave bliver hård på samme måde som ved plukveerne...

Anmeld

21. november 2012

frk andreasen

FamilenStorm skriver:

Ihh må jeg lige høre, bliver din mave hård når du har de snydeveer?

Er 2.gangsgravid, og synes også jeg har ve ligne smerter hen over lænden og de kommer også med intervaller, men synes ikke min mave bliver hård på samme måde som ved plukveerne...

Nej med plukveer blir maven bare hård sys jeg.. med veerne blir den som en trekant smal forneden også bred foroven .... Sys godt nok det er træls med alle de snyde veer har stadig nogle..
Kram

Anmeld

21. november 2012

frk andreasen

Astrid P skriver:

Uhh, det lyder da faktisk rigtig spændende...Gad vide om du bliver den første her fra gruppen som føder?

Jeg håber godt nok ikke jeg skal have 8 dage med snydeveer, så bliver jeg da helt rundtosset af søvnmangel. Heldigvis var natten til i dag helt almindelig...

Det havde jeg ik noget imod .... Nej det er faktisk ret belastende med alle de snydeveer.. min tålmodighed er ved at være brugt op. Det sååå udmattende...
Kram

Anmeld

21. november 2012

FamilenStorm

frk andreasen skriver:

Nej med plukveer blir maven bare hård sys jeg.. med veerne blir den som en trekant smal forneden også bred foroven .... Sys godt nok det er træls med alle de snyde veer har stadig nogle..
Kram

Så er det ski også snydeveer jeg har.. For maven bliver ikke hård, men den ændre lidt form... Og så kommer smerterne også sådan on/off og føles som veer, bare ikke med lige så meget kraft..

Puha de sidste uger bliver da laaaaange hvis det skal forsætte.. FOr har nok de snydeveer ca 1 gang i døgnet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.