15+2 Lillepigen udvider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Elin_Maria

Synes der er sket lidt. Og nu hvor jeg ved Blyp er en pige og kvalmen og trætheden så småt er på retur, er det faktsk rigtig hyggeligt og dejligt at være gravid!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

naomi

iiihh så fin du er Dejligt du er ved at have det bedre Jeg troede tidligst man kunne få kønnet at vide i uge 17??

Anmeld

19. november 2012

Elin_Maria

Hos skanningsklinikken i hvidovre kan man fra 14+0, så der stod jeg klar til en 3D. :-) det var en kæmpe oplevelse!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Synes der er sket lidt. Og nu hvor jeg ved Blyp er en pige og kvalmen og trætheden så småt er på retur, er det faktsk rigtig hyggeligt og dejligt at være gravid!

iiih hvor den bare flot den mave søde

og EN PIGE

Anmeld

19. november 2012

Elin_Maria

FrkZier skriver:

ta

iiih hvor den bare flot den mave søde

og EN PIGE

Ih tak :-) ja det er vildt som vi strutter hihi. Det er skønt!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Ih tak :-) ja det er vildt som vi strutter hihi. Det er skønt!

hehe, det er så hyggeligt når maven begynder at stritte - jeg gør bestemt intet for at skjule min mere, nu skal ALLE bare se den (selvom den jo stadig ikke er så stor håhå)

Anmeld

19. november 2012

Elin_Maria

FrkZier skriver:

HHadde

hehe, det er så hyggeligt når maven begynder at stritte - jeg gør bestemt intet for at skjule min mere, nu skal ALLE bare se den (selvom den jo stadig ikke er så stor håhå)

Har det på præcis samme måde :-) går rundt og viser den hele tiden. ELSKER det!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Har det på præcis samme måde :-) går rundt og viser den hele tiden. ELSKER det!

det sjovt som man pludselig kan være glad for at blive rund - det har man ellers altid prøvet at undgå

Anmeld

19. november 2012

Elin_Maria

FrkZier skriver:

det sjovt som man pludselig kan være glad for at blive rund - det har man ellers altid prøvet at undgå

Ja jeg synes nu alligevel det er svært at takle at folk kalder mig tykke. Gør sgu lidt ondt, selvom jeg ved de ikke mener noget med det. Så skynder jeg hjem op vægten for at se om jeg har taget på. Øv øv. Har jeg heldigvis ikke endnu.

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Elin_Maria skriver:

Ja jeg synes nu alligevel det er svært at takle at folk kalder mig tykke. Gør sgu lidt ondt, selvom jeg ved de ikke mener noget med det. Så skynder jeg hjem op vægten for at se om jeg har taget på. Øv øv. Har jeg heldigvis ikke endnu.

når folk kalder mig tyk siger jeg bare: selvom man er gravid, er det aldrig fedt at få afvide man er tyk..
fordi det ER altså ikke sjovt de siger tyk, de må gerne sige man har fået stor mave, ser gravid ud osv - men det bare ikke fedt at få smidt tyk i hovedet! og det kan de jo som regl godt selv se når man siger det

har du intet taget på? det kan jeg vidts ikke helt prale af længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.