Julegave ideer ... Kom med jeres forslag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

AnneBJ

Vi har købt en CD til mine bedsteforældre og mine svigerbedsteforældre. Endnu et hold svigerbedster får en kurv med øl, saft, småkager, servietter, lys mm. Vores budget til de gaver har heddet 100-150,-

Ellers en Poul Pava vase, 2 termokrus (fås i pakning til 149 i fx Imerco), søde lysestager, en DVD film, puslespil, lydbøger, hyggesokker, nattøj, et gavekort til en tur på café, i biograf eller lignende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Muffin_girl

AnneBJ skriver:

Vi har købt en CD til mine bedsteforældre og mine svigerbedsteforældre. Endnu et hold svigerbedster får en kurv med øl, saft, småkager, servietter, lys mm. Vores budget til de gaver har heddet 100-150,-

Ellers en Poul Pava vase, 2 termokrus (fås i pakning til 149 i fx Imerco), søde lysestager, en DVD film, puslespil, lydbøger, hyggesokker, nattøj, et gavekort til en tur på café, i biograf eller lignende.

Sikke nogle gode ideer Hvad har de der kurve kostet i alt ?

Anmeld

18. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at i år er det en spare jul ... 

Men små gaver skal der til...

Jeg mangler gaver til:

Svigerfar (59år)

Sviger farmor(90år)

Sviger mormor (86år)

Lillebror (14år)

Mormor (69år)

Kærestens lillebror(24år)

Jeg er helt ide forladt.. Specielt når gaverne ligger på mellem 100-200 kr..

Har du nogen ideer ?

Svigerfar: en god bog, special øl hvis han er til sådan noget. En cd, et gavekort til en butik han ka li, men er for nærig til selv at købe i.

Svigerfarmor: parfume, en tur i skoven med jer, hvis hun er mobil, eller en middag hos jer. Syntes det er så svært at købe gave til ældre, da de aldrig mangler noget. Billeder af oldebørnene, med navn på, eller noget ungerne har lavet! 

Svigermormor: det samme som til farmor...

Lillebror: dvd film, cd, bio billetter, tøj eller gavekort til tøj, deo / parfume.

Kærstns lillebror: det samme som lillebror. Vh stine

Anmeld

18. november 2012

AnneBJ

AalborgPigen skriver:

Sikke nogle gode ideer Hvad har de der kurve kostet i alt ?

Årh det ved jeg faktisk ikke præcist.. Vi gik bare i Bilka og købte lidt ind. Den var lidt svær fordi svigerfarmor har sukkersyge, men vi har købt en juleøl (25 kr. ca.) en liter rød sukkerfri rynkeby (max 20 kroner) 1 pk. servietter i søstrene grene (10 kroner) 1 bloklys (10 kroner) 1 pk. sukkerfri småkager (ca. 20 kroner) 3 små pyntenisser (25 kroner) Det er ca. 110 kroner, og så skal vi lige have skaffet en kurv/kasse eller lignende.

Sidste år lavede jeg til min farmor som ikke har sukkersyge, der var øl, chips, en julestjerne (blomst), lidt hjemmelavet julepynt, chokolade, hjemmebagte småkager og konfekt som jeg alligevel skulle lave, et billede af hendes oldebarn og et par mandariner og æbler. 

Anmeld

18. november 2012

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Svigerfar: en god bog, special øl hvis han er til sådan noget. En cd, et gavekort til en butik han ka li, men er for nærig til selv at købe i.

Svigerfarmor: parfume, en tur i skoven med jer, hvis hun er mobil, eller en middag hos jer. Syntes det er så svært at købe gave til ældre, da de aldrig mangler noget. Billeder af oldebørnene, med navn på, eller noget ungerne har lavet! 

Svigermormor: det samme som til farmor...

Lillebror: dvd film, cd, bio billetter, tøj eller gavekort til tøj, deo / parfume.

Kærstns lillebror: det samme som lillebror. Vh stine

Sikken nogle gode ideer Jeg må prøve mig frem.. 

Ja de gamle damer er simpelthen ikke til at købe til ! De ejer jo faktisk ALT !  

Anmeld

18. november 2012

LilleSmølf

AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at i år er det en spare jul ... 

Men små gaver skal der til...

Jeg mangler gaver til:

Svigerfar (59år)

Sviger farmor(90år)

Sviger mormor (86år)

Lillebror (14år)

Mormor (69år)

Kærestens lillebror(24år)

Jeg er helt ide forladt.. Specielt når gaverne ligger på mellem 100-200 kr..

Har du nogen ideer ?

Min mor får en hjemmelavet wellness gavekurv til omkring de 250 kr. og den er en fin størrelse og ser fyldt ud så ingen af os kommer til at føle os "snydt" ved at give eller modtage gave (er på SU så mit budget er lidt begrænset).

Elsker gavekurve af den grund at man selv kan bestemme hvad der skal i og hvor meget det må koste. Og modtageren bliver altid glad, det er ikke fejlet endnu (:

Fx. chokolade, god kaffe, lidt duftlys, hyggesokker, cremer, slik, en bog... hvad end du ved personen bliver glad for.

Kæresten får et gavekort på ølsmagning sammen med nogen specialøl, måske det var en idé hvis der er øldrikkere i familien?

Det koster 100 kr på oplevelsesgaver.dk og er for to personer så man kan tage ven eller kæreste med.

De har også en del andre ting fra 60 kr til mange, mange tusinde... personligt holder jeg mig dog i den lave ende.

Håber du finder noget de bliver glade for (:

Anmeld

18. november 2012

Muffin_girl

AnneBJ skriver:

Årh det ved jeg faktisk ikke præcist.. Vi gik bare i Bilka og købte lidt ind. Den var lidt svær fordi svigerfarmor har sukkersyge, men vi har købt en juleøl (25 kr. ca.) en liter rød sukkerfri rynkeby (max 20 kroner) 1 pk. servietter i søstrene grene (10 kroner) 1 bloklys (10 kroner) 1 pk. sukkerfri småkager (ca. 20 kroner) 3 små pyntenisser (25 kroner) Det er ca. 110 kroner, og så skal vi lige have skaffet en kurv/kasse eller lignende.

Sidste år lavede jeg til min farmor som ikke har sukkersyge, der var øl, chips, en julestjerne (blomst), lidt hjemmelavet julepynt, chokolade, hjemmebagte småkager og konfekt som jeg alligevel skulle lave, et billede af hendes oldebarn og et par mandariner og æbler. 

Det er da nogle super gode ideer ... Tusind mange tak... JEg vil da lige forslå det for kæresten.. 

Anmeld

18. november 2012

Muffin_girl

Odense92 skriver:

Min mor får en hjemmelavet wellness gavekurv til omkring de 250 kr. og den er en fin størrelse og ser fyldt ud så ingen af os kommer til at føle os "snydt" ved at give eller modtage gave (er på SU så mit budget er lidt begrænset).

Elsker gavekurve af den grund at man selv kan bestemme hvad der skal i og hvor meget det må koste. Og modtageren bliver altid glad, det er ikke fejlet endnu (:

Fx. chokolade, god kaffe, lidt duftlys, hyggesokker, cremer, slik, en bog... hvad end du ved personen bliver glad for.

Kæresten får et gavekort på ølsmagning sammen med nogen specialøl, måske det var en idé hvis der er øldrikkere i familien?

Det koster 100 kr på oplevelsesgaver.dk og er for to personer så man kan tage ven eller kæreste med.

De har også en del andre ting fra 60 kr til mange, mange tusinde... personligt holder jeg mig dog i den lave ende.

Håber du finder noget de bliver glade for (:

Sikke nogle gode ideer .. Flere har nu foreslået en kurv.. Så det tror jeg måske det ender med til de gamle damer..  

Anmeld

19. november 2012

Benjamins'mor

AalborgPigen skriver:

Det  var nogle gode ideer.. Strikkeopskrifter og garn måske

Bøger.. Hmm de læser godt nok bøger.. Men hvilke aner jeg ikke.. 

Du kan jo høre dem ad hvad genre de er til, eller om der er nogle bestemte bøger de ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.