sægler ham for min bedste ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.863 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2012

MorTilEn2013Dreng

hjælper min bedste ven med at sægle hans hund da han ikke har tiden til ham mere da hans arbejdestider er ændret.

der følger en masse ting til ham som skåle, mad godbider, snor køresele alm sele helt ny hundekurv han er kastrerede, chippede, vaccineret og selvfølgelig renlig, han har en masse legetøj som også følger med, han er 1 ½ år gammel, og en blanding mellem en fransk bulldog og en mops. Han er en rigtig kælepotte og utrolig legesyg,

Han er til salg for 3500 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

MortilElias2010

Har du slået ham op i grupperne for dyr rundt om på facebook? Bare søg på dyr derinde, så kommer der adskillige frem. Foretræk de der er offentlige, har hørt rygter om at nogen af de lukkede grupper bruges af svindlere. Så tag de åbne og forhør dig om dine forholdsregler ved henvendelser  Håber han finder et trygt og kærligt hjem 

Anmeld

18. november 2012

MorTilEn2013Dreng

MortilElias2010 skriver:

Har du slået ham op i grupperne for dyr rundt om på facebook? Bare søg på dyr derinde, så kommer der adskillige frem. Foretræk de der er offentlige, har hørt rygter om at nogen af de lukkede grupper bruges af svindlere. Så tag de åbne og forhør dig om dine forholdsregler ved henvendelser  Håber han finder et trygt og kærligt hjem 

nej det havde jeg ikke hørt om men 1000000 taak ja kunne være rart han kunne finde et nyt og godt hjem ..

Anmeld

18. november 2012

Lady Marion <3

Hold fast hvor er han skøn

Anmeld

18. november 2012

MorTilEn2013Dreng

Lady Marion <3 skriver:

Hold fast hvor er han skøn

han er også helt fantatisk

Anmeld

18. november 2012

Kamulla

Årh hvor er han skøn... træls man ikke må have hund her... !!

Anmeld

18. november 2012

Lady Marion <3

MiichellaMalou skriver:

han er også helt fantatisk

Havde jeg dog bare kunne lokke manden  den er en blanding af lige præcis de 2 racer jeg ønsker mig mest ,, hvor bor han henne ?

Anmeld

18. november 2012

MorTilEn2013Dreng

Kamulla skriver:

Årh hvor er han skøn... træls man ikke må have hund her... !!

ja det da trist.

vi også triste over vi bliver nødtil at skulle af med ham da vi begge har fået meget lange arbejdes tider. så vi synes det synd for ham at han skal være så meget alene og vi er jo trætte når vi kommer hjem

Anmeld

18. november 2012

MorTilEn2013Dreng

Lady Marion <3 skriver:

Havde jeg dog bare kunne lokke manden  den er en blanding af lige præcis de 2 racer jeg ønsker mig mest ,, hvor bor han henne ?

jaa..

bor i Hvidovre

Anmeld

18. november 2012

Kamulla

MiichellaMalou skriver:

ja det da trist.

vi også triste over vi bliver nødtil at skulle af med ham da vi begge har fået meget lange arbejdes tider. så vi synes det synd for ham at han skal være så meget alene og vi er jo trætte når vi kommer hjem

ja bestemt... har en søn der for alt i verdenen ønsker sig sådan en hund... så han skulle nok kunne aktiverer den... samt han elsker at han kan gå med hunden (altså det ikke er en kæmpe hund der vil gå med ham...) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.