madlog.dk hvor mange er vi tilbage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Carl-Emil's mor

Jamen som overskriften siger - hvor mange er vi tilbage derinde??

jeg har selv været væk sidden august pga stofskifte sygdommen som jeg fortsat ikke må behandling for

men nu håber jeg at kroppen vil acceptere at jeg vil tabe mig så nu ser jeg om madlog måske kan kombineres med sygdommen

men synes der er meget få aktive tilbage i vores gruppe så hvem er der og er der nogen nye som vil være med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Lone Jakobsen

jeg er stadig tilbage derinde

har tabt 9,2 kilo indtil videre

Anmeld

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Lone Jakobsen skriver:

jeg er stadig tilbage derinde

har tabt 9,2 kilo indtil videre

dejligt du er der

og hvor er det bare godt gået

Anmeld

19. november 2012

Lone Jakobsen

Carl-Emil's mor skriver:

dejligt du er der

og hvor er det bare godt gået

jaaaa er også bare rigtigt stolt kunne være skønt at få andre med derind. er virkelig imponeret over at det faktisk er lykkedes mig at tabe mig

Anmeld

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Lone Jakobsen skriver:

jaaaa er også bare rigtigt stolt kunne være skønt at få andre med derind. er virkelig imponeret over at det faktisk er lykkedes mig at tabe mig

synes ihvertfald det er øv vores lille gruppe nærmest ikke eksistere mere så kunne være rart med flere der er med i kampen..

Jeg var rigtig glad for det indtil mit stofskifte satte ind men nu håber jeg at det måske vil tage et lille skridt igen

Anmeld

20. november 2012

Lone Jakobsen

Carl-Emil's mor skriver:

synes ihvertfald det er øv vores lille gruppe nærmest ikke eksistere mere så kunne være rart med flere der er med i kampen..

Jeg var rigtig glad for det indtil mit stofskifte satte ind men nu håber jeg at det måske vil tage et lille skridt igen

ja det ærger også mig lidt at vi kun er så få tilbage derinde. synes det er kanon med andre man kan dele erfaringer med

Anmeld

20. november 2012

Frøken J.

Jeg er med igen en gang efter april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.