Huller i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

Hvad koster det at få lavet hos en guldsmed? og gør det ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Anonym trådstarter

18. november 2012

Dinna88

Hm. Det koster ikke meget, og det gør ikke ondt i øjeblikket, til gengæld svider det bagefter.

Ved en piercer gør det ondt i øjeblikket (det er så meget sagt) uden at gøre ondt bagefter. 

Jeg vil på ingen måder anbefale dig at få det lavet ved en guldsmed der har et sølle kursus i at bruge en pistol.  

Anmeld

18. november 2012

M (:

Mener det koster 40-45 kr. pr. øre inkl. en valgfri ørestikker i sølv. 

Da jeg fik lavet huller i ørerne (øreflipperne) husker jeg det ikke som smertefuldt, hverken under eller efter.

Da jeg fik lavet i toppen af øret var det lidt rødt og ømt i det følgende døgn, men ikke noget, der ikke var til at holde ud. 

Anmeld

18. november 2012

Camilla..

Anonym skriver:

tror det er 100-200,- kroner.

- på mig gjorde det ikke ondt, det niver lidt.

men, efterfølgende gjorde det voldsomt ondt, da de hævede fuldstændig op, og der var gået betændelse i. ( Jeg kan desværre ikke tåle, hverken ægte eller uægte )

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

jeg synes ikke det gør ondt, men det er jo meget individuelt, jeg vil dog fortælle dig at jeg er en værre pivskid normalt

Anmeld

18. november 2012

livhemdrup

Koster 298 kr og så får du skudt plastik ører stikker i. 

Anmeld

21. november 2012

hmg86

kan ikke lige huske hvad jeg betalte, men fik det lavet inden mit bryllup i år, så jeg husker det rimelig godt..

Det gjorde ikke specielt ondt, og bagefter dunkede det da lidt, men det gik over efter nogle timer..

Bare husk at rense med en vatpind og noget rensevæske (kan ikke lige huske navnet, men det er ret almindeligt).. Og lad dem du får skudt i sidde så længe som du får besked på..

Anmeld

21. november 2012

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Hm. Det koster ikke meget, og det gør ikke ondt i øjeblikket, til gengæld svider det bagefter.

Ved en piercer gør det ondt i øjeblikket (det er så meget sagt) uden at gøre ondt bagefter. 

Jeg vil på ingen måder anbefale dig at få det lavet ved en guldsmed der har et sølle kursus i at bruge en pistol.  

jeg er enig her...

der går ofte betændelse i.. 

gå til en piercer i stedet... 

Anmeld

21. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg vil virkelig råde dig til at ofte lidt ektra penge og få det gjord ordentligt, hos en piercer! - der er SÅ stor sandsynlighed for noget går galt når de bliver skudt i som hos en guldsmed, jeg kender såå mange hvor der er blevet ramt nerver, og folk hvor det er endt med at blive utrolig grimt pga. betændelse fordi pistolen de skyder dem i med hos guldsmeden er langt fra ligeså steril som hos en piercer..

- men udover det, tror jeg ikke det koster meget mere end 100 kr hos en guldsmed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.