argh altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. november 2012

Alína Hólm

Jeg synes det er så besværligt, vi har en peugeut 206, men der er bare ikke plads til 3 børn og hunde! 

vi har snakket om den der Wv turan, men jeg vil gerne høre idér fra jer søde damer! vi vil have en god bil med plads!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Rebecca55

Vi har 3 børn og 1 hund hvor alle børn sidder i autostol bag i og der er masser af plads til hunden omme bag i. Der kan også klappes 2 ekstra sæder op bag i bilen, så der er plads til 6 pasager. Vi har en opel zafira.

Anmeld

18. november 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anika Hólm skriver:

Jeg synes det er så besværligt, vi har en peugeut 206, men der er bare ikke plads til 3 børn og hunde! 

vi har snakket om den der Wv turan, men jeg vil gerne høre idér fra jer søde damer! vi vil have en god bil med plads!

Vi har en Opel zafira. Den er super praktisk da der er 7 sæder, men de 2 baggerste kan med et snuptag ligges plan med " gulvet ", så man har et kæmpe bagegerum.

Anmeld

18. november 2012

AnnaK89

Vi har kig på den nye model af Seat Alhambra
Lækker bil med skydedøre og plads til 7

Anmeld

18. november 2012

Tip!

Min eks har en VW touran og der er rigeligt plads i den.. Vi havde 3 børn tilsammen, og der var 3 store autostole bag i den, og det gik fint..

Vi havde oppakning til en uge bag i den til alle mand, og der var stadig plads.. Det er en helt klar fornuftig børnecontainer..

Mine forældre har haft en Citroen Berlingo, den er også fornuftig størrelse til mange børn

Anmeld

18. november 2012

Hvem?

Vi har en 7 pers. Seat Alhambra - den er lidt størrer end Touran'en, vi har bare taget de sidste 2 sæder ud, så vi har en balsal af et bagagerum og sæderne er "individuelle" sæder, så der er masser af plads til børn og hund

Vi har li været på weekendtur hvor vi havde i bagagerummet:

2 x Emmaljunga Big star suprime barnevogne, 1 x tvillingeklapvogn (Emmaljunga), 4 sportstasker og 1 x blå stort Ikea net med legesager, pusletasker o.s.v

Og så er den nemli li lidt billigere end Touran'en og kører fantastisk (kører i den hver dag 150 km)

Anmeld

18. november 2012

Happiness

Vi har lige været ude og kigge på biler. Ender nok med en Mazda 5. 7 sæder, opbevaringsplads i et af bagsæderne, og masser er bagageplads Man kan lægge de bagerste sæder ned. Og der kan godt være 3 autostole på de miderste bagsæder.

Og så er der skydedøre, så man slipper for at frygte at ungerne smækker døren op i en anden bil  

Super smart

Anmeld

18. november 2012

LISBETH:-)

Vi har en mazda MPV verdens bedste bil!!!

Har før haft andre 7 pers. biler men der er de bagerste sædder ikke rigtig egnet til voksne og hvis mindre børn sidder i autostole der kan deres ben ikke rigtig være der. F.eks. i en opel Zafir.

Men i en mazda MPV er der 7 normale sædder som alle kan indstilles individuelt- vi sad 4 voksne og 2 børn i vores, i sommers da vi kørte til Italien på 14 dages ferie og vi kunne nemt være der og alle sad godt!!

Derud over er det en af de billigste 7 pers. biler i vægtafgift og forsikringer!!!

Anmeld

18. november 2012

norenberg

Vi venter nr 4 nu og var ude og se en masse forskellife bla touran syntes dog den var lidt kasse bil agtig, endte med at købe en citroen c4 grand picasso lækker bil med god plads og komfort...

Anmeld

18. november 2012

Alína Hólm

Tak for svar, vil snakke med manden om det.. Så vi kan vælge den perfekte bil. Vil jo ikke købe en også fortryder det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.