Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Musse21 skriver: Skal afsted 2 gange inden MD scanningen.. Syntes det er vildt så meget de vokser om ugen
Skal afsted 2 gange inden MD scanningen.. Syntes det er vildt så meget de vokser om ugen
hvorfor skal du det?
- jeg var også selv afsted her ved 14+2 til kønsscanning, men der var det mest 3D så det var ret vildt at se, men på 2D synes jeg ikke der var specielt meget forskel af 'udseende' fra NF 12+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: hvorfor skal du det? - jeg var også selv afsted her ved 14+2 til kønsscanning, men der var det mest 3D så det var ret vildt at se, men på 2D synes jeg ikke der var specielt meget forskel af 'udseende' fra NF 12+5
Musse21 skriver: Vi skal til køns scanning på fredag..Og den 21 dec. skal vi have tjekket babys hjerte fordi jeg er født hjertebarn
Vi skal til køns scanning på fredag..Og den 21 dec. skal vi have tjekket babys hjerte fordi jeg er født hjertebarn
uha spændende
dejligt de så lige tjekker lidt ekstra
FrkZier skriver: uha spændende dejligt de så lige tjekker lidt ekstra
Musse21 skriver: Kan ikke vente til kønsscanningen det bliver så vildt
Kan ikke vente til kønsscanningen det bliver så vildt
det er også bare helt fantastisk!!
FrkZier skriver: det er også bare helt fantastisk!!
henh01 skriver: Er I blevet indkaldt til MD efter NF scanningen eller skal man også selv bestille tid til den?Jeg skal til NF i dag - men har ikke hørt noget fra hverken JM eller MD. jeg er i dag 12+3
Er I blevet indkaldt til MD efter NF scanningen eller skal man også selv bestille tid til den?Jeg skal til NF i dag - men har ikke hørt noget fra hverken JM eller MD. jeg er i dag 12+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128