LMX skriver:
Godt at høre at det går fremad hos dig.
Her har vi også taget hul på 3. trimester. Synes jeg er ret besværet allerede. Ondt i ligamenterne og menslign. smerter når jeg bevæger mig for meget rundt. Jeg har 3 uger til barsel og er sygemeldt indtil da. (Har jeg faktisk været siden uge 6-7stykker)
Men nu hvor jeg har vænnet mig til det og er så fit 4 fight at jeg kan komme lidt ud blandt mennesker, så nyder jeg det lidt mere at gå hjemme 
Går ind i uge 30 imorgen. 10 uger igen. Og starter FF imorgen. bliver spændende.

Hej,
jeg går også stadig 50% sygemeldt, og vil gøre det til barsel starter i begyndelsen av januar.
Har/skal du/i til 3d/4d scanning? Vi har bestilt tid til 29. nobember, nogle af mine venner har prøvet det og sa det var en god oplevelse, så siden det er første gang for os, ville vi prøve det.
Godt at du kan komme dig lidt ut, det er bare så kedelig at ligge innenfor hele tiden. Sånn var hele min sommer, men man glemmer faktisk ret hurtig.. når jeg tænker tilbage nu, så husker jeg jo at det var slemt at kaste op etc.. men jeg har nok fortrængt det meste (heldigvis, eller så havde det vel bare kommet et barn i hus her..hehe) Og når endelig de kommer, så er det det hele verdt!
Du har jo børn fra før, så du kender det jo 
Høres bestemt ikke rart ud med dine smerter, håber du ikke får flere/stærkere smerter ila dine sidste uger. 
Held og lykke med det hele 
Anmeld