At mærke baby, som 2. gangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

Tut

Jeg kan se i den dagbog jeg førte da jeg ventede Noah at jeg kunne mærke spark omkring uge 18, og at man kunne mærke dem udefra fra omkring uge 21...

Men nu er jeg kun 15 uger henne og jeg synes altså at jeg kan mærke lidt derinde.

Ikke decideret spark, men mere end bare bobler.

Kan det virkelig passe at man kan mærke det tidliger i 2. graviditet?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2009

Diana...

Nå har jeg kun været gravid 1 gang men synes jeg har hørt at man kan mærke dem tidligere 2. gang ligesom man vokser hurtigere.

Knus Diana 

Anmeld

5. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har også hørt at man kan mærke dem tidligere 2. gang

Anmeld

5. juni 2009

Mor.sander

Første gang jeg mærkede liv med Felicia var i uge 20, mener jeg.. Og da jeg vente Simon mærkede jeg de der bobler i uge 11.. Så jo jeg mærkede det tidliger anden gang, men der viste jeg jo også hva det var.. Så det er sikker bebsen du mærker

Anmeld

5. juni 2009

sabi1979

Hej
Jeg venter nr. 2 til august, men jeg har kunnet mærke liv siden jeg var i uge 14 eller 15, så det vil jeg da mene du kan

Anmeld

5. juni 2009

Stumpen

Selvom jeg er 2.gangsgravid, så kan jeg desværre ikke svare dig, da jeg begge gange først har mærket liv efter uge 20...

Men umiddelbart, så lyder det da ikke usandsynligt, da det siges at man som regel mærker liv hurtigere anden gang

Anmeld

5. juni 2009

Balderson

Jeg er 2 gangs fødende og skal have have nu her til September og jeg er slet ikke i tvivl om at man kan mærke liv noget før  2 gang.. End man gjorde med den første.. Jeg mærkede liv (alle de små bobler) allerede i uge 11-12 og i uge 15 kom de første spark...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.