Hjælp er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

Jer der er blevet hurtig gravid efter en SA og ikke ventede på alm. Mens inden. Hvordan vidste i så at den var rigtig positiv og ikke bare positiv efter hcg fra SAen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

FruK

Jeg blev scannet 10 dage efter abort, hvor de kunne se at det så fint ud og ægløsning var på vej. Derfor valgte de ikke at tjekke hcg.

Da jeg testede positiv nogle uger senere, tog jeg til lægen og fik bekræftet at den var god nok.

Hvis de er i tvivl kan de jo tage to blodprøver med nogle dages mellemrum og se om hcg stiger som det skal.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg blev scannet 10 dage efter abort, hvor de kunne se at det så fint ud og ægløsning var på vej. Derfor valgte de ikke at tjekke hcg.

Da jeg testede positiv nogle uger senere, tog jeg til lægen og fik bekræftet at den var god nok.

Hvis de er i tvivl kan de jo tage to blodprøver med nogle dages mellemrum og se om hcg stiger som det skal.

Tak fordi du svaredeJeg har fået taget blodprøver i mandags og torsdags og der var det meget lavt, sagde hun - i mandags var den noget med 100, tror du så det er væk nu? Men der er jo ikks andet for end at se tiden an ;-)) - men ved ik om hcg kan pårvirke til en positiv æl test??? 

Anmeld

18. november 2012

FruK

Jeg aner faktisk ikke hvor hurtigt det går eller om det kan påvirke en æl-test... desværre.

Jeg nåede ikke selv at prøve med æl-teste - vi gik bare til den, da jeg holdt op med at bløde efter aborten. Og så var vi heldige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.