hvordan er det liiige de gør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

God aften de damer! 

jeg har et lille spørgsmål omkring fødsel og håber nogle kan give mig et svar! :-)

når jm tjekker en indvendigt om hvor meget man har åbnet sig, HOW DO THEY DO? altså hvor er det de mærker det henne? stikker de hele hånden op? gør det ondt?

håber virkelig nogle kan svare mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Mettefpigen

Jeg opdagede dårligt nok noget.... Hun kiggede imellem benene.... Og man ligger med veer ;-) så hvis det gør ondt når hun tjekker, opdager man ikk :-P

Anmeld

17. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

God aften de damer! 

jeg har et lille spørgsmål omkring fødsel og håber nogle kan give mig et svar! :-)

når jm tjekker en indvendigt om hvor meget man har åbnet sig, HOW DO THEY DO? altså hvor er det de mærker det henne? stikker de hele hånden op? gør det ondt?

Det ved jeg faktisk ikke, de siger jo hvor mange fingre man er åben, så det må være noget med hvor mange fingrer der er plads til et stykke oppe? Har jo kun set det ovenfra Jeg synes det var ubehageligt, men det var ikke i sig selv fordi hun mærkede og det gjorde ondt, det var mere det med at man var midt i vehelvede.. Tror nok det var i vepause hun skulle mærke, og hos nogen vil se også se, om de udvider sig mere under veerne og så bliver mindre igen, og lige dét er ubehageligt, fordi veer gør fucking ondt, og så skal man til at ligge der og sprede ben og blive rodet i Men jeg hadede det ikke, for jeg synes det var rart at checke om der var fremgang, og så mærker de jo ikke efter hver 5. minut

Anmeld

17. november 2012

Troldemommi

De stikker et par fingre op i dig og vurderer det

Det gør ikke ondt, men det føles lidt privat

Monica

Anmeld

17. november 2012

Kamulla

det er da aldrig sjovt at få stukket nogle fingre op i ens tissemis... men jah.. jo mere du spænder, jo mere ubehageligt er det.. så prøv at slap af..

JM måler indenvendigt på livmoderhalsen og munden.. for se hvor meget der er tilbage, hvor hvor meget du ahr åbnet dig... hvordan de mærker der er så og så mange cm. er noget de bliver uddannet i nøje at kunne mærke

Anmeld

17. november 2012

Den lykkelige

Jeg mærkede absolut INTET da hun gjorde det! Veerne overskyggede alt og hun kunne have gjort hvad som helst næsten

Anmeld

19. november 2012

Wik

Så vidt jeg ved mærker de på livmodermunden da det er den der skal åbne sig. Hvis du har veer, mens de mærker, synes jeg det gør ondt, da det er ømt. Og jeg har en høj smertetærskel. Jeg tror dog det kommer an på hvor hurtigt du har udvidet dig også videre. Hvis det er inden fødslen de skal tjekke dig, er det med fingerne som under fødslen, og ligeså ubehageligt som en almindelig underlivsundersøgelse. 

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

God aften de damer! 

Åhh jeg syns det var det værste ved hele fødslen !!!!!

Meget slemmere end veerne .. Jeg hadede hende for hun skulle tjekke hvor meget jeg var åben . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.