Husk DR2 kl. 22 - Sådan er mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Tynen

Altså bare lige en reminder til dem der ser det :)

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Astrid P

TAK, Trine... Jeg havde glemt det!
KH Astrid

Anmeld

13. marts 2008

Nadi

Kanon program :D

Håber også jeg kan få overtalt manden til at se det. men det kan jeg nu nok, han falder garanteret i søvn på sofaen.

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

Sille

hva det?

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

Et program om kendte der snakker om deres tanker omkring det at blive mor..!

Det er mega godt - Tænk, jeg er jo tilnærmelsesvis normal med alle mine tanker :)

Trine

Anmeld

13. marts 2008

Lise

Jeg har set Paradise....såååååååe sjovt!!! :)) I lååååååv it 8D

Har ikke set det der program med de der mødre. Jeg er 100 på at de ikke er tilnærmelsesvis så fantastiske som fjolser på Paradise...

Hov, unge hyler (skulle han ikke sove nu?)

Anmeld

13. marts 2008

Lise

Nå for Søren...blev distraheret af barnet... det er ANDEN gang han vågner i aften - det skal han ikke, han skal sove! :@ Ville ha skrevet fjolserNE ... nevermind!

Anmeld

13. marts 2008

Marco2

Lise skriver:

Jeg har set Paradise....såååååååe sjovt!!! :)) I lååååååv it 8D

Nej det er bare så meget grineren tv. At de vil gøre sådan på tv?? Tror sgu jeg ville være lidt underlig til mode, hvis jeg som forælder skulle sidde og se min pige f***e med både den ene og den anden for åben skærm... Det er så pinligt tv, men glor det alligevel.

AG - ikke så ung længere :$

Anmeld

14. marts 2008

Sille

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Jeg har set Paradise....såååååååe sjovt!!! :)) I lååååååv it 8D Har ikke set det der program med de der mødre. Jeg er 100 på at de ikke er tilnærmelsesvis så fantastiske som fjolser på Paradise... Hov, unge hyler (skulle han ikke sove nu?)[/citat] Det bare go' tv.... helt fantastisk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.