Uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Go eftermiddag på baby

Sagen er den, at jeg i 10 år nu har lidt af uren hud i ansigtet (jeg er 33 år nu)

Det drejer sig om :

Sår

De der sorte prikker på næsen og kinderne

Røde ar efter sår

Fedtet hud

Jeg er så utrolig træt af og se ud som jeg gør nu, min hud tåler ikke make up eller cremer, kortsagt, jeg slår ud af bare det mindste på huden.

Men er der nogen som har prøvet det samme? Og har I evt nogen godt rå til hvordan jeg kan komme alle tingene til livs? eller bare et af problemerne til liv?

Stort tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

tumle

Anonym skriver:

Go eftermiddag på baby

Sagen er den, at jeg i 10 år nu har lidt af uren hud i ansigtet (jeg er 33 år nu)

Det drejer sig om :

Sår

Røde ar efter sår

Fedtet hud

Jeg er så utrolig træt af og se ud som jeg gør nu, min hud tåler ikke make up eller cremer, kortsagt, jeg slår ud af bare det mindste på huden.

Men er der nogen som har prøvet det samme? Og har I evt nogen godt rå til hvordan jeg kan komme alle tingene til livs? eller bare et af problemerne til liv?

Stort tak for hjælpen

Har selv lidt utrolig meget af uren hud, prøvede tidligere at købe mig fattig i diverse hudpleje produkter, men intet hjalp rigtigt. Jeg valgte der efter at kontakte min læge der gav mig en henvisning til en hudlæge, det hjalp mig til gengæld da jeg fik nogle produkter på recept.

Anmeld

17. november 2012

sandramor

Jeg har i mange år lidt af meget uren hud... Prøvede nærmest alt på markedet.... Uden det hjalp....
Indtil jeg besluttede mig til at gå til kosmetolog... Ja hver behandling kostede 375 men det har været det hele værd.... Jeg har aldrig bøvlet med det siden fordi hun en gang for alle fik renset i bund... Og benyttede en slags peeling med frugtsyre creme... Helt fantastisk...
Så mit råd er at opsøge en kosmetolog :-)

Anmeld

17. november 2012

LilleSmølf

Jeg har også været i behandling hos en dermatolog hvor jeg fik meget stærkt antibiotika samt noget, der hedder Eucerin.

Det er en hudplejeserie, der faktisk fungerer og ikke får dig til at gå rundt og ligne en tomat (hvilket jeg selv gør hvis jeg bruger nogen form for hudprodukter ellers) og kan fåes i "håndkøb", så at sige.

Ved ikke om man kan få det i Danmark da jeg plejer at købe det på Amazon UK men det hjalp på min forfærdelige teenage hud et par år tilbage, og hjælper stadig, så jeg kan kun anbefale det.

Men uanset hvad synes jeg du skal tage kontakt til læge/dermatolog for de kan hjælpe utroligt meget (:

Anmeld

17. november 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Go eftermiddag på baby

Det drejer sig om :

Sår

Røde ar efter sår

Fedtet hud

Stort tak for hjælpen

Hejsa,

Det er ikke rart at døje med uren hud 

Min hud har i periode også været fedtet og det er så svært at slippe af med igen.. og så har jeg tenddens til at der kommer bumser på hagen.. hader det..

Jeg synes det er en rigtig god ide det med at tale med din læge 

Fortæl hende dine problemer og hvordan det påvirker dig.

Du har sikkert fået en masse "gode", velmenende råd til hvad du skal bruge...

Og her kommer så et til... prøv måske at bruge Arganolie i stedet for en alm. dagcreme. Min hud optager let olien og huden bliver ikke mere fedtet af det. Arganolie er 100% ren olie.

Måske det også kan være din kost der får din hud til at slå ud (uden at vide hvad det er du spiser) 

Jeg håber du får løst dine problemer 

Knus D.

Anmeld

17. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Hvis du har sår, vil jeg ikke anbefalde at gå kosmetolog da det er begrænset hvor meget de kan gøre uden at skade.

Jeg døjede meget med uren hud da jeg var yngre, det gik jeg til lægen med og fik en henvisning til en hudlæge. Så det vil jeg klart anbefalde dig at gøre, der findes både piller der kan hjælpe men også produkter der skal snøres på. For nogle hjælper det at tage p piller eller andet med hormoner i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.