7-10 år: Hummeljakke gives bort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
504 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Mumto3

Denne hummeljakke er brugt i dette efterår. Desværre er lynlåsen gået i stykket og pga ombygning er min symaskine pakket væk, så jeg kan ikke komme til at skifte den :-( Den er alt for god til bare at smide ud, så derfor forære jeg den væk. Du skal bare selv betale porto for den :-)

P.g.a vores ombygning har vi en del grus liggende uden for, og vores dreng har fået lidt grus på jakken. Det er jeg ret sikker på at det sagtens kan vaskes af. Jeg tog bare lige et hurtigt billed af jakken, og ikke har nået at vaske den.

Min dreng er 6 (snart 7)  år gammel og helt almindelig i højden. Jakken hedder 128, men det forstår jeg ikke! Jeg vil sige den passer til en 7 årige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

th

Mumto3 skriver:

Denne hummeljakke er brugt i dette efterår. Desværre er lynlåsen gået i stykket og pga ombygning er min symaskine pakket væk, så jeg kan ikke komme til at skifte den :-( Den er alt for god til bare at smide ud, så derfor forære jeg den væk. Du skal bare selv betale porto for den :-)

P.g.a vores ombygning har vi en del grus liggende uden for, og vores dreng har fået lidt grus på jakken. Det er jeg ret sikker på at det sagtens kan vaskes af. Jeg tog bare lige et hurtigt billed af jakken, og ikke har nået at vaske den.

Min dreng er 6 (snart 7)  år gammel og helt almindelig i højden. Jakken hedder 128, men det forstår jeg ikke! Jeg vil sige den passer til en 7 årige.

vil jeg meget gerne modtage, vil gerne betale porto hvis du vil sende den.

Anmeld

17. november 2012

Mumto3

Det lyder godt. Jeg skal bare være sikker på du ved at lynlås skal skiftes.

Anmeld

17. november 2012

Mariajny

jeg vil også gerne modtage min søn passer str perfekt..

Anmeld

18. november 2012

th

Mumto3 skriver:

Det lyder godt. Jeg skal bare være sikker på du ved at lynlås skal skiftes.

hej, ja det har jeg forstået.

har en der kan gøre det og den skal afleveres til et sæt venner, som nemlig sidder meget hårdt i det og ikke har råd til noget som helst, så vil fortælle dem at jeg har modtaget den herinde fra, hun bliver lykkelig,

sender dig lige en pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.