Vores ting :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Alanda

Årha har bare behov for at komme ud med det her, ikke noget specielt jeg vil med det. 
Men sagen er den at vi har købt alle vores ting til vores lille dreng i en butik i Århus der hedder tøjbamsen og så her i sidste måned ringede jeg for at høre hvornår vi kunne hente vores pudslekommode fordi det vil være rart at få lidt plads til det tøj som vi nu har købt. Men der sagde de så at den kommer i nov måned og det sårn set også ok fordi jeg skal først føde til februar men ville være rart og have den hjemme som sagt. Nå så ringede jeg i sidste uge og spurgte om den var kommet hjem der, ham jeg snakkede med sagde at det var den ikke og ville først komme i denne uge. Nå og så oven i det lød han pisse sur over at jeg ringede og spurgte om det. Så her idag ringede min kæreste der op for at høre status og han fik af vide at de var ikke kommet men ville komme i dec. 
Nu er jeg bare godt pisset af på butikken fordi hvad så når vi ringer der op i dec får vi så af vide det kommer i jan og så feb og så mar? kan jo ikke bruge det lort til en skid. Og min kæreste og svigerfamilie siger jamen i skal jo hellere ikke bruge det før til feb. Årha bliver bare så sur. Undskyld det lange indslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Benjamins'mor

Ring til dem mandag og så siger du bare "nu har jeg venter SÅ og SÅ langtid og NU vil jeg have den, ellers kommer jeg ind og får pengene tilbage".

Det gjorde jeg med jysk, efter vi havde ventet 3 mdr på vores skænk. Sjovt nok havde de den så dagen efter.

Anmeld

16. november 2012

Babydrøm

Det er da også mega frusterende og irriterende!!!  Dårlig kundeservice er altså bare irriterende!!! Håber meget I snart kan få den hjem 

Anmeld

16. november 2012

Alanda

Benjamins'mor skriver:

Ring til dem mandag og så siger du bare "nu har jeg venter SÅ og SÅ langtid og NU vil jeg have den, ellers kommer jeg ind og får pengene tilbage".

Det gjorde jeg med jysk, efter vi havde ventet 3 mdr på vores skænk. Sjovt nok havde de den så dagen efter.



Har bestemt mig for at ringe igen om 14 dage og hvis de da ikke har fået dem hjem kræver jeg mine penge tilbage og finder et nyt sted at købe .. 

Anmeld

16. november 2012

Alanda

AnnL skriver:

Det er da også mega frusterende og irriterende!!!  Dårlig kundeservice er altså bare irriterende!!! Håber meget I snart kan få den hjem 



Håber jeg virkelig også for er godt nok træt af det her .. 

Anmeld

16. november 2012

Lise

Skriv en anmeldelse på Trustpilot, og fortæl om den elendige service.

I øvrigt vil jeg da mene at du kan ophæve købet. Du har vel ikke betalt for noget endnu?

Anmeld

16. november 2012

Noneother

Når i har indgået en aftale om at den skal være der i november, så har de bare pligt til at ha´den til den aftalte tid. Det er deres problem.

Så du har faktisk ret til at hæve handlen, hvis det ikke passer jer at vente. -Hvis i nu gerne vil have den alligevel, bør i som minimum kræve en form for kompensation iform af afslag i prisen eller lignende. 

Det er ikke en rimelig behandling, og i bør ikke finde jer i at blive behandlet på den måde.

Købeloven er trods alt lavet for at beskytte jer som forbrugere. 

Anmeld

16. november 2012

Kofoed.

Noneother skriver:

Når i har indgået en aftale om at den skal være der i november, så har de bare pligt til at ha´den til den aftalte tid. Det er deres problem.

Så du har faktisk ret til at hæve handlen, hvis det ikke passer jer at vente. -Hvis i nu gerne vil have den alligevel, bør i som minimum kræve en form for kompensation iform af afslag i prisen eller lignende. 

Det er ikke en rimelig behandling, og i bør ikke finde jer i at blive behandlet på den måde.

Købeloven er trods alt lavet for at beskytte jer som forbrugere. 





Ts hvad er den skriftlige aftale?

Anmeld

16. november 2012

Alanda

Kofoed. skriver:





Ts hvad er den skriftlige aftale?



Jamen vi har ikke nogle aftale om hvornår vi skal hente det . Fordi vi ikke måtte få noget hjem før tid for min svigermor så vi sagde at jeg havde termin til februar ..  

Anmeld

17. november 2012

Pigent

Alanda skriver:

Årha har bare behov for at komme ud med det her, ikke noget specielt jeg vil med det. 
Men sagen er den at vi har købt alle vores ting til vores lille dreng i en butik i Århus der hedder tøjbamsen og så her i sidste måned ringede jeg for at høre hvornår vi kunne hente vores pudslekommode fordi det vil være rart at få lidt plads til det tøj som vi nu har købt. Men der sagde de så at den kommer i nov måned og det sårn set også ok fordi jeg skal først føde til februar men ville være rart og have den hjemme som sagt. Nå så ringede jeg i sidste uge og spurgte om den var kommet hjem der, ham jeg snakkede med sagde at det var den ikke og ville først komme i denne uge. Nå og så oven i det lød han pisse sur over at jeg ringede og spurgte om det. Så her idag ringede min kæreste der op for at høre status og han fik af vide at de var ikke kommet men ville komme i dec. 
Nu er jeg bare godt pisset af på butikken fordi hvad så når vi ringer der op i dec får vi så af vide det kommer i jan og så feb og så mar? kan jo ikke bruge det lort til en skid. Og min kæreste og svigerfamilie siger jamen i skal jo hellere ikke bruge det før til feb. Årha bliver bare så sur. Undskyld det lange indslag.



Jeg ville køre der op og kræve min penge tilbage også købe det hele i ønskebørn, babysam eller kærebørn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.