jeres økonomi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

starsofheaven

hejsa
Jeg vil lige høre hvordan jeres økonomi ser ud, min ser ud af helvede til.. ej det er så frustrerende.. får elevløn og har ubetalt 6000 og når alle min faste udgifter er betalt har jeg 400 kr tilbage til mig selv på en hel måned.. ved snart ik hvad jeg skal gøre.. ihh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Mie A

Hejsa - Da jeg var kontorelev og fik ca. 7000 kr. udbetalt, samtidig med at jeg boede alene med min datter, der kunne jeg sagtens få det til at løbe rundt - men kun pågrund af den hjælp jeg fik fra kommunen i form af boligsikring, økonomisk friplads, børnefamilieydelse, børnetilskud... ja og så bidrag fra faren. Synes faktisk at jeg havde en pæn sjat penge i forhold til at jeg var elev.

Anmeld

4. juni 2009

Mum33

Puha - hjælper børnepengene ikke eller er de indregnet ?

Kan godt huske da jeg var på SU, det var nogenlunde det samme, men klarede det. Hvornår er du færdig, for så kan du jo evt få et lille forbrugslån i banken. Evt få 500 kr ekstra hver måned indtil du bliver færdig.

Anmeld

4. juni 2009

starsofheaven

Lisbeth Ellehauge skriver:

Puha - hjælper børnepengene ikke eller er de indregnet ?

Kan godt huske da jeg var på SU, det var nogenlunde det samme, men klarede det. Hvornår er du færdig, for så kan du jo evt få et lille forbrugslån i banken. Evt få 500 kr ekstra hver måned indtil du bliver færdig.

jeg er uddannet til februar og ser frem til det. Jeg har et forbrugslån hvor ejg afbetaler 800 kr om mdr, men skal i banke mandag for at finde u af omjeg kan sætte beløbet ned og få nogle afdragsfrie måneder.Hvad mener du med 500 ekstra om måneden? Je bor samen med faren og han er lige blevet færig med skolen og arbejder. Så min løn går til halv husleje, madkonto, mobil og lån i banken..

Anmeld

4. juni 2009

Miamaja

heldigvis er vores okonomi god. vi er ikke vildt rige eller noget men har det godt. saa jeg har mulighed for ikke at arbejde, hvis jeg ikke har lyst - og det har jeg ikke

Anmeld

4. juni 2009

malou

pyyyyyyyha 400 kr???? det er ik møg Jeg var også elev engang... men der havde jeg ikke børn... var forholdsvis single og var tjener/bartender i min fritid, så det gav MEGET gode tips. Desuden sad jeg i en andel til 2400 md ( det var tider dengang)

Jeg har selvfølgelig som alle andre været på røven big time... men har altid formået at få det til at række alligevel.

Min økonomi idag er rigtig god. Vi sidder i nyt billigt hus med MEGET billig rente i Sverige med billig dagpleje til Victor i fremtiden, og billig levevis.... osv   så vi klager langtfra.  Men det var jo også grunden til vi flyttede til Malmø--- at få flere penge til os selv... rejser og luksus

knus malou

Anmeld

5. juni 2009

Honningblomst

I har vel fælles økonomi, så ikke du med en lav løn skal give lige så meget som din mand hvis han tjener penge??

Min økonomi ser god ud...jeg har heller ingen lån og bor ret billigt..

Knus Eva..

Anmeld

5. juni 2009

Mie A

starsofheaven skriver:

jeg er uddannet til februar og ser frem til det. Jeg har et forbrugslån hvor ejg afbetaler 800 kr om mdr, men skal i banke mandag for at finde u af omjeg kan sætte beløbet ned og få nogle afdragsfrie måneder.Hvad mener du med 500 ekstra om måneden? Je bor samen med faren og han er lige blevet færig med skolen og arbejder. Så min løn går til halv husleje, madkonto, mobil og lån i banken..

Jamen hvis han arbejder, så burde jeres økonomi da være nogenlunde - kan ikke rigtig forstå det...

Anmeld

5. juni 2009

Sweet1978

Min økonomi ser fin ud lige nu, men det kommer sig også af at jeg boede billigt hos mine forældre et helt år mens jeg var syg. Så har en pæn opsparing at tærre på ellers har jeg ca. 12.000 udbetalt i dagpenge og et budgettræk på 9000  så det efterlader 3000 til mad, tøj mm. men så kommer der jo også de kvartalsvise børnepenge mm. Og kæresten spæder lidt til når han kan fordi han spiser her næsten hver dag.

Anmeld

5. juni 2009

Mette+Mathias

starsofheaven skriver:

Har i ikke fordelt det sådan at din kæreste betaler lidt mere, - i betaler vel ikke lige meget husleje og lige meget mad, når nu du har så meget mindre end ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.