(marts) Ferie - cypern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

HURRA HURRA HURRA - så har vi bestilt ferie og på mandag går turen til Cypern sammen med LIna, min svigerinde og niece. I kan se hotellet her: http://www.apollorejser.dk/Travelling+with+apollo/Catalogue/Cypern/Ayia+Napax+Fig+Tree+Bay+x+Larnaca/Fig+Tree+Bay/Apartments/Marlita.htm?Search=True&

Det bliver bare så dejligt og jeg glæder mig rigtig meget selvom jeg kommer til, at savne Luka så MEGET. Men han har sin far og han er i vante omgivelser, så jeg er sikker på, at han ikke lider nød og vil blive forkælet så meget at sin far.

Det blev ikke Malta som vi gerne ville, men det her sted skal vi nok også komme til, at nyde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Diana...

Hold da op hvor ser det bare lækkert ud. er glad for ikke kom afsted alligevel 

I må bare have en super tur, og husk en MASSE billeder 

Knus Diana

Anmeld

4. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

HURRA HURRA HURRA - så har vi bestilt ferie og på mandag går turen til Cypern sammen med LIna, min svigerinde og niece. I kan se hotellet her: http://www.apollorejser.dk/Travelling+with+apollo/Catalogue/Cypern/Ayia+Napax+Fig+Tree+Bay+x+Larnaca/Fig+Tree+Bay/Apartments/Marlita.htm?Search=True&

Det bliver bare så dejligt og jeg glæder mig rigtig meget selvom jeg kommer til, at savne Luka så MEGET. Men han har sin far og han er i vante omgivelser, så jeg er sikker på, at han ikke lider nød og vil blive forkælet så meget at sin far.

Det blev ikke Malta som vi gerne ville, men det her sted skal vi nok også komme til, at nyde.

Årh hvor super dejligt  Rigtig god tur til jer  Mange herfra

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh hvor super dejligt  Rigtig god tur til jer  Mange herfra

Vi ikke spor misundelige vel 

Et side spring 
Jeg er på sjælland fra d. 30 juli til d. 3 august skal til barnedåb. hvis du har tid den 31 kunne vi mødes d. 31 til en gang krammer mad og is  og en pak flødeboller og cocio (staves) til dig 

Knus Diana

Anmeld

5. juni 2009

MoarViborg

KatjaBoye skriver:

Wwwaauuuw det ser jo bare VILDT lækkert ud! Det bliver da bare helt fantastisk!  Rigtig god tur ja..

Anmeld

5. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Vi ikke spor misundelige vel 

Et side spring 
Jeg er på sjælland fra d. 30 juli til d. 3 august skal til barnedåb. hvis du har tid den 31 kunne vi mødes d. 31 til en gang krammer mad og is  og en pak flødeboller og cocio (staves) til dig 

Knus Diana

Super super ,,, Helt kanon ..
Det skal vi ,, he he vil glæde mig
Er jo godt nok gået på skrump fnis meen ,, en enkelt dag må man gerne synde  Jeg sætter kryds i kalenderen

Anmeld

5. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg glæder mig rigtig meget til, at komme afsted. Det skal blive dejligt, at komme væk fra hverdagen og de lidt sure pligter. Jeg skal bare slappe af og nyde livet og Lina

Jeg har i dag lånt en bæresele til Lina. Jeg har aldrig haft en, men har kun hørt godt om det. Så kan jeg nemmere transportere hende rundt i lufthavnen, da jeg allerede tjekker barnevognen ind med bagagen.

Jeg huske, at tage en masse billeder.

Øv øv øv. Jeg ville gerne have mødes med jer den 31/7, men vi er i sommerhus den uge  Det kunne have været rigtig hyggeligt, at mødes.

Kh. Katja

Anmeld

5. juni 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg glæder mig rigtig meget til, at komme afsted. Det skal blive dejligt, at komme væk fra hverdagen og de lidt sure pligter. Jeg skal bare slappe af og nyde livet og Lina

Jeg har i dag lånt en bæresele til Lina. Jeg har aldrig haft en, men har kun hørt godt om det. Så kan jeg nemmere transportere hende rundt i lufthavnen, da jeg allerede tjekker barnevognen ind med bagagen.

Jeg huske, at tage en masse billeder.

Øv øv øv. Jeg ville gerne have mødes med jer den 31/7, men vi er i sommerhus den uge  Det kunne have været rigtig hyggeligt, at mødes.

Kh. Katja

Jeg kan bare godt forstå du glæder dig det bliver helt vild hyggeligt og det jo et FANTASTISK sted ser det ud som om. 

Ihh hvor øv jeg kommer først her over til jul igen efter denne gang og der har vi sikkert alle travlt men det kan vi jo lige kikke på til den tid.

Knus Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.