Alternative pasnings muligheder/tidspunkter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Anonym trådstarter

Har I behov for dagplejeplads om eftermiddagen/aftenen i stedet for om morgenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker, at det må være hård for forældre at være tvunget til at aflevere barnet i pasningssted inden kl 9, som ofte kræves på pga aktiviteter, hvis forældrer arbejder om aftenen og vil gerne nyde sit barn om formiddagen.

Anmeld

17. november 2012

Ciss

Jeg har slidt med det problem. Jeg arbejder ret meget eftermiddag og aften - og så er det da nogen gange rigtig surt at måtte aflevere i 9-tiden alligevel. Men jeg er jo nødt til at aflevere på et tidspunkt, for jeg kan ikke vente med at tage på arbejde, til manden kommer hjem i 4-tiden. Hvis det ikke var, fordi han det meste af tiden har 7-16-arbejde, så havde hverdagen ikke hængt sammen i det hele taget.

Tænker nogen gange på, hvad folk gør, hvis de er alene med børnene og har ukurante arbejdstider. Det er jo ikke så ligetil at skifte arbejde for tiden, for de fleste af os...

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg har slidt med det problem. Jeg arbejder ret meget eftermiddag og aften - og så er det da nogen gange rigtig surt at måtte aflevere i 9-tiden alligevel. Men jeg er jo nødt til at aflevere på et tidspunkt, for jeg kan ikke vente med at tage på arbejde, til manden kommer hjem i 4-tiden. Hvis det ikke var, fordi han det meste af tiden har 7-16-arbejde, så havde hverdagen ikke hængt sammen i det hele taget.

Tænker nogen gange på, hvad folk gør, hvis de er alene med børnene og har ukurante arbejdstider. Det er jo ikke så ligetil at skifte arbejde for tiden, for de fleste af os...

Jeg tænker på at starte dagpleje, hvor pasningstimerne er tilpasset til forældre som skal arbejde om aftenen.

Anmeld

18. november 2012

Ciss

Anonym skriver:

Jeg tænker på at starte dagpleje, hvor pasningstimerne er tilpasset til forældre som skal arbejde om aftenen.

Det er der helt sikkert især en del aleneforældrer, som kunne bruge...

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det er der helt sikkert især en del aleneforældrer, som kunne bruge...

I dagplejen skal der kun være aften-dagpleje børn så de kan lege sammen.

Anmeld

19. november 2012

Troldemommi

Jeg syntes det lyder som en fin ide, men må jeg lige spørge om en ting? hvorfor er du anonym?

Monica

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg syntes det lyder som en fin ide, men må jeg lige spørge om en ting? hvorfor er du anonym?

Monica

Jeg har ikke tænkt det hele igennem og ønsker ikke trafik på min hjemmeside af denne grund.

Anmeld

19. november 2012

serinasmor

hmmm ... 

personligt ville jeg ikke have glæde af det .. men kommer det ikke meget an på hvor i landet denne dp ligger ... om det er til at finde nok børn til at en aftendp kan køre rundt? 

forresten mener jeg der er specialvuggestuer og børnehaver tilknyttet flere hospitaler - til sygeplejersker og læger med aftenvagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.