Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maryjane skriver: 1.
1.
Taak for stemmen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den lykkelige skriver: Gud hvor er han SKØØN! Jeg stemmer på 1.. vi fik også taget i dagplejen, men min datter ville IKKE have taget billeder!!
Gud hvor er han SKØØN! Jeg stemmer på 1.. vi fik også taget i dagplejen, men min datter ville IKKE have taget billeder!!
Tak for stemmen , og tak for søde ord
Øv hvor ærgeligt .. Oscar er også meget fotogen . Virkelig meget , han elsker det
Dot D skriver: Jeg har stemt på nummer 2, da jeg synes, at han ser sød ud, sådan som han lige bider sig i læben, sådan lidt gavtyvs-agtigt
Jeg har stemt på nummer 2, da jeg synes, at han ser sød ud, sådan som han lige bider sig i læben, sådan lidt gavtyvs-agtigt
serinasmor skriver: helt klart 2 .... der er SÅ meget ballade i de øjne - som de jo har i den alder
helt klart 2 .... der er SÅ meget ballade i de øjne - som de jo har i den alder
Ja det er der .... Også i ham
Faith skriver: Billede 2. Men de er alle sammen gode
Billede 2.
Men de er alle sammen gode
Taak for stemmen Og tak .. Det syns jeg også
morethanperfect skriver: Tak for stemmen Hvorfor gør i ikke det
Tak for stemmen
Hvorfor gør i ikke det
Jeg ved det faktisk ikke men ville ønske at vi havde muligheden
roenlund skriver: Jeg ved det faktisk ikke men ville ønske at vi havde muligheden
Hm .. Det troede jeg virkelig at alle gjorde Det var da træls
Stemt på nr 3
hvis jeg skulle have en wa de billeder op på min væg, så skulle det være nummer 3, det simpelhen så sødt
Schonert skriver: Stemt på nr 3 hvis jeg skulle have en wa de billeder op på min væg, så skulle det være nummer 3, det simpelhen så sødt
JA det er virkelig sødt ! .. Men det syns jeg også de andre er .. Åh det er svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128