Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Bilka har til 149 kr.Har en til min søn, i str. 86, den er rigtigt god og kan lukkes ved hænder og fødder, samt der er hus på.
Bilka har til 149 kr.Har en til min søn, i str. 86, den er rigtigt god og kan lukkes ved hænder og fødder, samt der er hus på.
jeanett 26 skriver: Jeg søger efter en sove dragt str 86 eller lille 92Gerne en med omluk ved fødder og hænder, men ikke et krav.Håber nogen kan hjælpe
Jeg søger efter en sove dragt str 86 eller lille 92Gerne en med omluk ved fødder og hænder, men ikke et krav.Håber nogen kan hjælpe
Mener du sådan en soveposeting? jeg har nemlig en i str 90, den er aldrig brugt.
tithi skriver: Mener du sådan en soveposeting? jeg har nemlig en i str 90, den er aldrig brugt.
Har en mørkelilla fleece heldragartil at sove i... Kan ikke huske om det er en str.86. Eller 92... Sender gerne billede hvis det er, skal ikke have meget mere en 40 kr for den. Den er brugt ganske lidt
HovHov, er det til dreng eller pige ?
Rsa skriver: Tå HovHov, er det til dreng eller pige ?
Tå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128