Hus til salg i 7742 Vesløs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Bryndis

Hejsa

Jeg skal desværre have solgt mit hus i Vesløs, 20 km nord for Thisted.

Huset er 250 kvm. i to plan. Inkl. garage, hundegård, have og teresse.

1 sal indeholder: 2 børneværelser, et stort soveværelse med walk-in closet og toilet.

Stue etagen indeholder: En forgang med indgang til et stort 'baghus' hvor der er plads til en masse masse ting og der er borde til vaskemaskine m.m og et køkkenbord med håndvask og udgang til garage og hundegård og så er der et ekstra rum bagved det hvor vi fx. har vores fryser og der er godt med skabe til opbevaring, inde i huset er der et stort badeværelse med indbygget puslebord (som vi har brugt det til), et stort lækkert køkken/alrum som er forbundet med stuen hvor der er trappe op til 1 sal, en stort legeværelse (som vi har brugt det til) og et lille toilet. Der er brændeovn i stuen som varmer hele huset op.

Der bliver sat nye vinduer i hele under etagen i år og for 2 år siden blev hele huset renoveret indvendigt.

Det er et fantastisk hus med masser af muligheder og plads. Huset har i gamle dage været et bageri og en bagerbutik.

Billeder af huset.

Billed 1-3: Det ene værelse på 1 sal.

Billed 4-6: Det andet værelse på 1 sal.

Billed 7: Walk-in closet i soveværelset.

Billed 8-9: Soveværelset.

Billed 10: Toilettet ved soveværelset.

Billed 11: Soveværelset.

Billed 12: Det store bagrum i stue etagen.

Billed 13: Det bagerste ekstra rum i stue etagen.

Billed 14-15: Det store bagrum i stue etagen.

Billed 16-19: Stuen/spisestuen + trappe op til 1 sal.

Billed 20-23: Det store legeværelse + dør ind til et lille toilet.

Billed 24: Vores hjemmelavet indgang til legeværelset. Vi ville ikke have dør i da de bare ville blive klemt nogle fingre.

Billed 25-26: Stuen.

Billed 27-30: Køkkenet. - Der kommer en ny ovn i Januar. Opvaskemaskine medfølger.

Billed: 31-34: Det store bedværelse.

Billed 35: Forgangen hvor der til venstre er døren ind til badeværelse og til højre er indgangen til køkkenet.

Billed 36: Garagen hvor der er plads til to biler bag hinanden.

Billed 37: Udgangen til garagen plus hundelem hvor der i garagen er en anden dør med hundelem ud til hundegården.

Billed 38: Hundegården. Der er højt hegn til højre så den er lukket af fra den anden have.

Billed 39: Haven og teressen.

Huset er gråt med hvid rundt om vinduerne og sort tag.

SKRIV HVIS I ELLER I KENDER NOGEN DER KUNNE VÆRE INTERESSERET

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. november 2012

Camilla..

Bryndis skriver:

Hejsa

Jeg skal desværre have solgt mit hus i Vesløs, 20 km nord for Thisted.

Huset er 250 kvm. i to plan. Inkl. garage, hundegård, have og teresse.

1 sal indeholder: 2 børneværelser, et stort soveværelse med walk-in closet og toilet.

Stue etagen indeholder: En forgang med indgang til et stort 'baghus' hvor der er plads til en masse masse ting og der er borde til vaskemaskine m.m og et køkkenbord med håndvask og udgang til garage og hundegård og så er der et ekstra rum bagved det hvor vi fx. har vores fryser og der er godt med skabe til opbevaring, inde i huset er der et stort badeværelse med indbygget puslebord (som vi har brugt det til), et stort lækkert køkken/alrum som er forbundet med stuen hvor der er trappe op til 1 sal, en stort legeværelse (som vi har brugt det til) og et lille toilet. Der er brændeovn i stuen som varmer hele huset op.

Der bliver sat nye vinduer i hele under etagen i år og for 2 år siden blev hele huset renoveret indvendigt.

Det er et fantastisk hus med masser af muligheder og plads. Huset har i gamle dage været et bageri og en bagerbutik.

Billeder af huset.

Billed 1-3: Det ene værelse på 1 sal.

Billed 4-6: Det andet værelse på 1 sal.

Billed 7: Walk-in closet i soveværelset.

Billed 8-9: Soveværelset.

Billed 10: Toilettet ved soveværelset.

Billed 11: Soveværelset.

Billed 12: Det store bagrum i stue etagen.

Billed 13: Det bagerste ekstra rum i stue etagen.

Billed 14-15: Det store bagrum i stue etagen.

Billed 16-19: Stuen/spisestuen + trappe op til 1 sal.

Billed 20-23: Det store legeværelse + dør ind til et lille toilet.

Billed 24: Vores hjemmelavet indgang til legeværelset. Vi ville ikke have dør i da de bare ville blive klemt nogle fingre.

Billed 25-26: Stuen.

Billed 27-30: Køkkenet. - Der kommer en ny ovn i Januar. Opvaskemaskine medfølger.

Billed: 31-34: Det store bedværelse.

Billed 35: Forgangen hvor der til venstre er døren ind til badeværelse og til højre er indgangen til køkkenet.

Billed 36: Garagen hvor der er plads til to biler bag hinanden.

Billed 37: Udgangen til garagen plus hundelem hvor der i garagen er en anden dør med hundelem ud til hundegården.

Billed 38: Hundegården. Der er højt hegn til højre så den er lukket af fra den anden have.

Billed 39: Haven og teressen.

Huset er gråt med hvid rundt om vinduerne og sort tag.

SKRIV HVIS I ELLER I KENDER NOGEN DER KUNNE VÆRE INTERESSERET

Hold da op, et lækkert hus...

Anmeld

16. november 2012

Karina84

Tænker at en pris og evt. link til mæglers hjemmeside, hvor man kan se plan tegning osv. kunne hjælpe  Fint hus og beskrivelse ellers

Anmeld

16. november 2012

Bryndis

Camilla.. skriver:

Hold da op, et lækkert hus...

Ja jeg elsker også det hus. Er så ked af at skulle af med det men når børnenes far og jeg er gået fra hinanden så kan jeg ikke sidde i det alene.

Anmeld

16. november 2012

Bryndis

Tænker at en pris og evt. link til mæglers hjemmeside, hvor man kan se plan tegning osv. kunne hjælpe  Fint hus og beskrivelse ellers

Anmeld

16. november 2012

Bryndis

Karina84 skriver:

Jeg prøver lige igen efter jeg fik læst din besked rigtigt.

Jeg har ikke snakket med en mægler endnu, det skal jeg i næste uge og huset er ikke blevet vurderet endnu. Men når jeg får det på plads så kommer det selvfølgelig også med.

Anmeld

16. november 2012

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Jeg syntes der mangler nogle udendørsbilleder, men hvor er det et dejligt hus du har.

Monica

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld

16. november 2012

Karina84

Bryndis skriver:

Jeg prøver lige igen efter jeg fik læst din besked rigtigt.

Jeg har ikke snakket med en mægler endnu, det skal jeg i næste uge og huset er ikke blevet vurderet endnu. Men når jeg får det på plads så kommer det selvfølgelig også med.

Ah okay  Pøj pøj med salget, virkelig lækkert hus!

Anmeld

16. november 2012

Bryndis

Monica P skriver:

Jeg syntes der mangler nogle udendørsbilleder, men hvor er det et dejligt hus du har.

Monica

Ja det fandt jeg ud af. Troede jeg havde nogle udefra billeder men må lige få taget nogen

Tak jeg er også rigtig vild med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.