Er forvirret:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2012

MichelleN

Hej Allesammen

Har fået en masse råd og vejledning omkring hvad man kan gøre hvis man gerne vil være gravid

Har prøvet med forskellige stillinger og puder under numsenSyntes det virker lidt dumt,men hvis det nu virker så er det jo fint

Er der andre som kan komme med nogle gode ideer eller råd til hvad man kan gøre?

Ved godt man ikke skal tænke over det fordi så sker der ingenting,men det er sværtHar det bedste sex med min dejlige kæreste og vi nyder det hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Heej

Vi har desværre også mistet vores..

Min kæreste har læst at han skal undgå stramme bukser og spise valnødder, da valnødder gør sæden stærkere..

Men ja det tror han på, så han æder valnødder i store baner, så når blødningen er ovre fra aborten, og vi er klar  til PB, så burde hans sæd være mega god, (efter hans hovede)

så blir spændende om det passer hihi

Anmeld

16. november 2012

dina1980

jeg har os mistet i april og kæmper stadig med at blive gravid igen, det beste ik at gøre det hver dag men hver anden dag ca så er sæden bedre og sæden kan os leve 5 dage oppe i hule jo, håber vi alle snart for vores ønskebarn

Anmeld

16. november 2012

TR

MichelleN skriver:

Hej Allesammen

Har fået en masse råd og vejledning omkring hvad man kan gøre hvis man gerne vil være gravid

Har prøvet med forskellige stillinger og puder under numsenSyntes det virker lidt dumt,men hvis det nu virker så er det jo fint

Er der andre som kan komme med nogle gode ideer eller råd til hvad man kan gøre?

Ved godt man ikke skal tænke over det fordi så sker der ingenting,men det er sværtHar det bedste sex med min dejlige kæreste og vi nyder det hverdag

Vi mistede i april og kæmper stadig på at blive gravid :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.