Hvad giver i jeres små i adventsgaver ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Levi&LilysMor

Vil gerne selv ud og finde nogle ting, til min lille skat, men er stadig lidt lost 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Pigent

LevisMor skriver:

Vil gerne selv ud og finde nogle ting, til min lille skat, men er stadig lidt lost 

Jeg har ikke selv børn, men vil da godt kom med nogle forslag. Kan se din søn er 1 år.

Navnesutter fra http://www.navnesutten.dk/Shop.aspx

Dvder med noget han godt kan lide at se 

Tøj fx til juleaften eller julefrokoster 

Legetøj fx Lego duplo 

Ellers kan du kig her og se om der er noget 

http://www.babysam.dk/gaver-til-julen/kalendergave

Anmeld

16. november 2012

Camilla..

Malik er 2½ og for kalendergaver ( altså hverdag ) så det er lidt begrænset, da det jo heller skal løbe alt for meget op.

Han elsker thomas tog, så vi har gjort en god handel på dba så har for noget ordenligt, og ikke bare 10kroners ting.

Anmeld

16. november 2012

Happiness

Lukas får ting til et legekøkken i adventsgaver (han får et legekøkken i julegave). Og så noget trælegetøj fra boikido vi fandt på et lagersalg, kostede 220 for alle 3 ting . Det er endt med vi har 8 adventsgaver Så han får adventsgaver lør+søn

Har nok købt for i alt 900-1000kr inkl julegaven.. Men købte resten af adventsgaverne og legekøkkenet da der var 25% i br, så har kunne finde nogle gode ting

Lukas er 17måneder i december.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2012

Svenne

Barbapapa bowling
Den store bog om Peter Pedal
DVD'er med Postmand Per og Byggemand Bob
Godnatbog med 365 små historier
Stel til legekøkkenet fra Ikea
Fingerdukker

Anmeld

17. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LevisMor skriver:

Mine får kalendergaver. Den yngste 19 mdr får bla biler, legemad, værktøj, lego, puslespil, modelervoks,
Var lidt af de dyrere ting vi har købt ellers får han andre mindre og nyttige ting.
Har et buget på max 500 til kalendergaver pr barn.

Anmeld

17. november 2012

Levi&LilysMor

Tak for de fine ideer, indtil videre har jeg fået købt, 2 par melton hjemmefutter, 3 stk sutter med forskellig skrift på og en hvid stofble med mærkeblå skrift hvor der står shh jeg sover  

Anmeld

17. november 2012

Benjamins'mor

I år giver vi ham kalender gaver.
Men sidste år var han 11 mdr, der fik han advents gaver af sin farmor og farfar.

Han fik en flyvemaskine fra little People. En telefon fra fisher Price.
Kan ikke lige huske hvad han ellers fik.

Men ellers D. 23, 4 søndag i advent kunne han få en dvd film som han kan se dagen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.