Jamen så må jeg også hellere skrive en Roman... Hehe..
Marcus er 7 mdr og 10 dage idag! Store dreng..
Han kan næsten sidde selv, vælter til siden endnu men det klare vi med en dyne.. Han vejer 8,3 kg og er 70 cm lang. Synes også det var igår han lå i mine arme. Helt nyfødt og smukt lille væsen... Men den tid er ovre...
Han er blevet utrolig mor pyller de sidste 14 dage og vil kun mig. Håber det bliver lidt bedre, da han skal starte i dp på mandag.
Han sover på eget værelse nu og nogle gange hænder det at han sover igennem.. DEJLIGT..
Han spiser også helt vildt, men er dog ikke startet på brød endnu da han kvæbbes i det.. Men det kommer nok snart.
Marcus´s far og jeg kæmper en kamp i amtet da både hans far og jeg søger den fulde forældremyndighed. Heldigvis har jeg de bedste kort på hånden med gode udtalelser fra sp og kommunen. De vil have at marcus skal være hos mig og så se hans far under opsyn pga hans temperament.. Det er noget jeg kan lide og frygter ikke for at han kommer over til hans far!
Kan godt følge Malou´s tanker om ens barn... Marcus betyder alt for mig og vil for alt i verden beskytte ham mod alt ondt.
Kysser ham hver dag, får ham til at grine og føle sig elsket.. Han er pylleret med mor, og vi kan få en hel time til at gå med bare at ligge og putte og synge.. Han vil dog hellere spise bogen end høre mor synge!

Marcus
Vi skal have gang i gruppen, synes også her var lidt dødt...
Knus Betina
Anmeld