så var jeg til :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. november 2012

Bella89

vores MD scanning og lille manden har det super godt han har alle dele som han skal og fejler ikke noget
og hvor var det bare super dejligt at se ham igen og desværre sidste gang til han kommer ud men godt der ikke er så længe igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Tulle83

Bella89 skriver:

vores MD scanning og lille manden har det super godt han har alle dele som han skal og fejler ikke noget
og hvor var det bare super dejligt at se ham igen og desværre sidste gang til han kommer ud men godt der ikke er så længe igen.

Hvor dejligt Tillykke med det

Når man tænker på hvor hurtigt de første 20 uger er gået (synes jeg i hvert fald) så er vi alle mødre inden vi ser os om

Anmeld

17. november 2012

Bella89

Tulle83 skriver:

Hvor dejligt Tillykke med det

Når man tænker på hvor hurtigt de første 20 uger er gået (synes jeg i hvert fald) så er vi alle mødre inden vi ser os om

1000 tak

jeg tiden flyder jo af sted det er bare super dejligt

Anmeld

17. november 2012

Frøken J.

Nej hvor dejligt! Det er så fantastisk at få lov at se ind til dem

Anmeld

17. november 2012

th

Bella89 skriver:

hvor lyder det bare dejligt. Og glæd dig til at se ham rigtig det er bare så dejligt og man glemmer bare alt andet når han kommer ud. glæder mig til jeg skal se vores lille den 11/12, synes der er lang tid til.

Anmeld

17. november 2012

Bella89

Frøken J. skriver:

Nej hvor dejligt! Det er så fantastisk at få lov at se ind til dem

ja det er det bestemt men dog lidt trist at det tv vi kigget på var VILDT småt så det var svært at se :/ men men han hadet det godt

Anmeld

17. november 2012

Bella89

th skriver:

hvor lyder det bare dejligt. Og glæd dig til at se ham rigtig det er bare så dejligt og man glemmer bare alt andet når han kommer ud. glæder mig til jeg skal se vores lille den 11/12, synes der er lang tid til.

ja det bliver vidunderligt ihh.. hvor er du heldig der er da ikke længe til

Anmeld

17. november 2012

M (:

Bella89 skriver:

Skønt at I havde en god skanning! 

Åha, kender udemærket følelsen - så er der pludselig meget, meget længe til april.. 

Anmeld

18. november 2012

Bella89

M (: skriver:

Skønt at I havde en god skanning! 

Åha, kender udemærket følelsen - så er der pludselig meget, meget længe til april.. 

arh... syntes ikke der er så længe til.

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Skønt med en god skanning

Så går jeg ud fra, at ikke køber jer til flere skanninger, når du siger l ikke skal se ham før han kommer ud

Har l snakket om navn til lillemanden eller er det hemmeligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.