Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bella89 skriver: vores MD scanning og lille manden har det super godt han har alle dele som han skal og fejler ikke noget og hvor var det bare super dejligt at se ham igen og desværre sidste gang til han kommer ud men godt der ikke er så længe igen.
vores MD scanning og lille manden har det super godt han har alle dele som han skal og fejler ikke noget og hvor var det bare super dejligt at se ham igen og desværre sidste gang til han kommer ud men godt der ikke er så længe igen.
Hvor dejligt Tillykke med det
Når man tænker på hvor hurtigt de første 20 uger er gået (synes jeg i hvert fald) så er vi alle mødre inden vi ser os om
Tulle83 skriver: Hvor dejligt Tillykke med det Når man tænker på hvor hurtigt de første 20 uger er gået (synes jeg i hvert fald) så er vi alle mødre inden vi ser os om
Frøken J. skriver: Nej hvor dejligt! Det er så fantastisk at få lov at se ind til dem
Nej hvor dejligt! Det er så fantastisk at få lov at se ind til dem
th skriver: hvor lyder det bare dejligt. Og glæd dig til at se ham rigtig det er bare så dejligt og man glemmer bare alt andet når han kommer ud. glæder mig til jeg skal se vores lille den 11/12, synes der er lang tid til.
hvor lyder det bare dejligt. Og glæd dig til at se ham rigtig det er bare så dejligt og man glemmer bare alt andet når han kommer ud. glæder mig til jeg skal se vores lille den 11/12, synes der er lang tid til.
Skønt at I havde en god skanning!
Åha, kender udemærket følelsen - så er der pludselig meget, meget længe til april..
M (: skriver: Skønt at I havde en god skanning! Åha, kender udemærket følelsen - så er der pludselig meget, meget længe til april..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128